۱
۰
plusresetminus
شنبه ۱۷ آبان ۱۳۹۹ ساعت ۰۹:۰۲

رشد سه برابری پولشویی الکترونیکی در ژاپن

ایتنا - آژانس پلیس ملی ژاپن اعلام کرد که سال گذشته نزدیک به ۴۰۰۰ مورد مشکوک به پولشویی گزارش شده که بیشتر آنها مربوط به انتقال پول الکترونیکی بوده است.
رشد سه برابری پولشویی الکترونیکی در ژاپن

آژانس پلیس ملی ژاپن روز پنجشنبه اعلام کرد که سال گذشته نزدیک به 4000 مورد مشکوک به پولشویی گزارش شده که بیشتر آنها مربوط به انتقال پول الکترونیکی بوده است.

به گزارش ایتنا از تسنیم، 3913 مورد پولشویی توسط اپراتورهای خدمات انتقال وجوه غیر بانکی در سال 2019 گزارش شده که تقریباً 3 برابر رقم ثبت شده در سال 2018 یعنی 1391 مورد است.

این آژانس دلیل گسترش پولشویی الکترونیکی را گسترش سریع خدمات پرداخت پول الکترونیکی دانست که به مردم امکان می دهد نقل و انتقالات را به راحتی و با هزینه خدمات کمتری انجام دهند و اضافه کرد که پلیس به طور فزاینده ای مراقب چنین جرائمی خواهد بود.
کد مطلب: 62962
برچسب ها: پولشویی
نام شما
آدرس ايميل شما


a
feedback
Iran, Islamic Republic of
«آژانس پلیس ملی ژاپن اعلام کرد که سال گذشته نزدیک به ۴۰۰۰ مورد مشکوک به پولشویی گزارش شده که بیشتر آنها مربوط به انتقال پول الکترونیکی بوده است.»
به عبارت دیگر پول الکترونیک همان بیت کوین و اسامی مشابه است ، انگاری ، دولت ها در حال تجربه مضرات پول دیجیتال و معاملات تاریک آن هستند. و امید آنکه ما از این تجارب حداکثر استفاده بهینه را ببریم .
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام