۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ ساعت ۱۴:۵۷

رفع بزرگ‌ترین نقص گوگل کروم با به‌روزرسانی جدید این مرورگر

ایتنا- به نظر می‌رسد که قابلیت جدیدی برای جستجوی سربرگ‌ها به گوگل کروم افزوده شده است که می‌تواند بزرگ‌ترین مشکل کاربران به هنگام مرور هم‌زمان چند وب‌سایت را برطرف کند.
رفع بزرگ‌ترین نقص گوگل کروم با به‌روزرسانی جدید این مرورگر
به نظر می‌رسد که قابلیت جدیدی برای جست‌وجوی سربرگ‌ها به مرورگر گوگل کروم افزوده شده است که می‌تواند بزرگ‌ترین مشکل کاربران به هنگام مرور هم‌زمان چند وب‌سایت را برطرف کند.
 
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی techradar، زمانی که مدت زیادی را به وب‌گردی اختصاص می‌دهید، ممکن است در نهایت، شمار زیادی از سربرگ‌ها را روی مرورگر کروم خود باز کنید.
طبعا در این شرایط یافتن سربرگ موردنظرتان از بین تمامی این سربرگ‌ها بسیار سخت خواهد شد.
 
هر سربرگ حاوی یکی از وب‌سایت‌هایی است که قصد ورود به آن را داشته یا به آن واردشده‌اید و نه‌تنها باز گذاشتن شمار زیادی از این سربرگ‌ها به‌صورت یکجا روی عملکرد کامپیوترتان تأثیر منفی می‌گذارد، بلکه یافتن سربرگ موردنظرتان از بین آنها کاری بسیار سخت خواهد شد.
 
 
 
با این ‌حال به نظر می‌رسد که گوگل کروم با عرضه قابلیت جدیدی به نام Tab Search توانسته این مشکل را برطرف نماید.
شما با استفاده از این قابلیت که به‌صورت منوی پاپ‌آپ برایتان نمایش داده می‌شود، می‌توانید تب خاصی که باز کرده‌اید را جست‌وجو کرده و زودتر به نتیجه برسید.
 
وجود قابلیت Tab Search برای اولین بار در کد منبع قابلیت‌های آینده کروم مشاهده شد و خبر از آن می‌داد که این قابلیت به‌عنوان یک ویژگی آزمایشی در مرورگر کروم عرضه خواهد شد.
این کد همچنین نشان‌دهنده آن بود که برای اولین بار دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل کروم این قابلیت را دریافت خواهند کرد. با این ‌حال نسخه‌های ویندوز، مک، لینوکس، اندروید و Ios کروم نیز به ترتیب Tab Search را دریافت خواهند کرد.
 
زمانی که این قابلیت برای تست آماده شود، ابتدا در نسخه کاناری گوگل کروم عرضه خواهد شد. کاربران با استفاده از این نسخه می‌توانند قابلیت‌های جدید را پیش از عرضه آن برای نسخه اصلی امتحان کنند.
البته برخی از این ویژگی‌ها هیچ‌وقت به نسخه استاندارد کروم راه پیدا نخواهند کرد.
 
با قرار گرفتن کروم در فهرست برترین و پراستفاده‌ترین مرورگر در برخی از نقاط دنیا، این قابلیت جدید می‌تواند زندگی میلیون‌ها کاربر اینترنت را آسان‌تر کند.
خوشبختانه خبرهای دیگر حاکی از آن است که عرضه این قابلیت برای نسخه استاندارد زیاد طول نخواهد کشید و همین روزها می‌توانید این ویژگی را تست کنید.
 
کد مطلب: 61937
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام