۰
plusresetminus
چهارشنبه ۵ تير ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۳

عرضه کروم 76 بتا که فلش در آن به‌صورت پیش‌فرض غیرفعال است

ایتنا- گوگل نسخه 76 مرورگر کروم خود را به‌صورت بتا باقابلیت‌هایی نظیر حالت ناشناس و حالت تاریک برای علاقه‌مندان عرضه کرده است. علاوه بر این ادوبی فلش در این نسخه به‌صورت پیش‌فرض غیرفعال است.
عرضه کروم 76 بتا که فلش در آن به‌صورت پیش‌فرض غیرفعال است
گوگل نسخه 76 مرورگر کروم خود را به‌صورت بتا باقابلیت‌هایی نظیر حالت ناشناس و حالت تاریک برای علاقه‌مندان عرضه کرده است. علاوه بر این ادوبی فلش در این نسخه به‌صورت پیش‌فرض غیرفعال است.
 
به گزارش ایتنا از شماران سیستم به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، در میان تغییراتی که بر روی نسخه 76 مرورگر کروم عرضه‌شده است، قدمی دیگر به سمت از میان برداشتن ادوبی فلش دیده می‌شود.
شواهد حاکی از آن هستند که فلش ادوبی به‌صورت پیش‌فرض در این نسخه غیرفعال خواهد بود و کاربران در صورت نیاز می‌توانند از طریق منوی تنظیمات، این قابلیت را فعال کنند.
 
همچنین از دیگر قابلیت‌های مرتبط با کروم نسخه 76 می‌توان به بازگشت حالت ناشناس (Incognito Mode) اشاره کرد که با استفاده از اسکریپت‌ها قابل‌شناسایی نخواهد بود.
به‌ این‌ ترتیب در صورت فعال بودن این قابلیت، وب‌سایت‌ها نمی‌توانند اطلاعات مرتبط بازمان مراجعه کاربران به آنها را در اختیار داشته باشند.
 نرم افزار فلش
 
حالت تاریک از ویژگی‌های دیگر نسخه 76 مرورگر کروم است.
این قابلیت به نحوی طراحی شده است که طراحان وب‌سایت به‌راحتی و با استفاده از چند خط کد نویسی می‌توانند کاری کنند که وب‌سایتشان با تشخیص روشن بودن حالت تاریک در مرورگر، به نسخه تاریک خود تغییر پیدا کنند.
 
علاوه بر این بهبودهایی در رابطه با API پرداختی دیده می‌شود که تجارت الکترونیک را سرعت می‌بخشد و کسانی که علاقه‌مند به کار با مرورگری پیشرفته هستند از این‌ پس در نوار آدرس شاخصی را دریافت می‌کنند که به‌عنوان دکمه "نصب" عمل می‌کند و شما می‌توانید با یک کلیک ساده به نرم‌افزارهای وب موردعلاقه‌تان دسترسی پیدا کنید.
 
علاوه بر این صدها تغییرات هیجان انگیر به همراه این نسخه جدید کروم عرضه‌شده است که البته بسیاری از آنها مشهود نیست.
کروم 76 بتا هم‌اکنون برای افراد علاقه‌مند در دسترس است و نسخه پایدار آن در حدود 6 هفته بعد به کاربران عادی عرضه خواهد شد.
 
کد مطلب: 57012
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام