۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۵:۰۰

امکان پیشنهاد فرمول های ریاضی به گوگل شیت افزوده شد

ایتنا- گوگل با استفاده از فناوری یادگیری ماشینی دو قابلیت جدید و کاربردی به نام‌های Smart Fill و Smart Cleanup را به نرم‌افزار شیتز می‌افزاید.
امکان پیشنهاد فرمول های ریاضی به گوگل شیت افزوده شد
گوگل با استفاده از فناوری یادگیری ماشینی دو قابلیت جدید و کاربردی به نام‌های Smart Fill و Smart Cleanup را به نرم‌افزار شیتز می‌افزاید.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، برنامه‌های صفحه گسترده مانند مایکروسافت اکسل و گوگل شیتز برای افرادی که با فرمول‌ها آشنایی کامل دارند بسیار کاربردی هستند اما یادگیری زیروبم این نرم‌افزارها می‌تواند بسیار زمان‌بر باشد. گوگل به همین منظور برای کسانی که به‌صورت محدود از این نرم‌افزار استفاده می‌کنند دو قابلیت جدید ارائه کرده است که با استفاده از آن می‌توان در زمان صرفه‌جویی کرد.
 
اولین قابلیت که Smart Fill نام دارد صفحه‌ای را از قابلیت Smart Compose در جیمیل و داکز انتخاب می‌کند. زمانی که Smart Fill الگوی مصرفی را تشخص می‌دهد تلاش می‌کند که به‌صورت خودکار آن بخش از سند را تکمیل کند. کته مهم در رابطه با این قابلیت آن است که این کار را به‌جای افزودن داده بدون ورودی کاربر با ساخت یک فرمول انجام می‌دهد.

 


به‌این‌ترتیب شما می‌توانید شما می‌توانید در صورت لزوم پیشنهادها را تنظیم کنید و به‌این‌ترتیب روی نحوه انجام این کار کنترل داشته باشید. علاوه بر این شما می‌توانید با استفاده از این قابلیت نحوه عملکرد فرمول‌ها در شیتز را متوجه شوید و در آینده به‌تنهایی از تنها استفاده کنید.
 
قابلیت دیگری که به این نرم‌افزار افزوده خواهد شد Smart Cleanup نام دارد. همان‌طور که از نام Smart Cleanup برمیاید، این قابلیت سطرهای تکراری و سایر مشکل‌های قالب‌بندی را شناسایی کرده و به کاربر راهی برای حل تنها پیشنهاد می‌دهد. البته عرضه این قابلیت‌ها تا حدی زمان‌بر است اما گوگل تصمیم گرفته است که قابلیت Smart Fill را در سال جاری میلادی برای شیتز عرضه کند.
 
جالب است بدانید که این اولین باری نیست که گوگل از یادگیری ماشینی برای آسان‌تر کردن استفاده از شیتز بهره می‌برد و این کمپانی در سال 2017 تشخیص زبان طبیعی را به ابزار « Explore » این نرم‌افزار افزود.
کد مطلب: 61462
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام