۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۵ تير ۱۳۹۹ ساعت ۰۴:۰۰

امکان به اشتراک‌گذاری حالات خلقی توسط رانندگان در ویز

ایتنا- کمپانی ویز بالاخره پس از گذشت چندین سال طراحی نرم‌افزار خود را تغییر داد و دراین‌بین امکان ثبت حالات خلقی به هنگام رانندگی را نیز ب کاربران ارائه کرد.
امکان به اشتراک‌گذاری حالات خلقی توسط رانندگان در ویز
کمپانی ویز بالاخره پس از گذشت چندین سال طراحی نرم‌افزار خود را تغییر داد و دراین‌بین امکان ثبت حالات خلقی به هنگام رانندگی را نیز ب کاربران ارائه کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، نرم‌افزار ویز در یک سال گذشته قابلیت‌های بسیار مفیدی نظیر همگام شدن با دستیار گوگل، یکپارچگی موزیک یوتیوب، راهنمای کووید-19 و هشدارهای مفیدی را به نرم‌افزار خود افزوده است. اما چندین سال از به‌روزرسانی آخر طراحی ویز می‌گذرد و امروز این کمپانی اعلام کرد که قصد دارد تا ظاهر این نرم‌افزار را برای کاربران تغییر بدهد.
 
ظاهر نرم‌افزار ویز با تغییراتی در طراحی نظیر طیف رنگ جدید، آیکون‌های گزارش به‌روز شده، لوگوها و طرح حروف جدید به‌روز شده است. علاوه بر این ویز بخشی را تحت عنوان حالات خلقی به این نرم‌افزار افزوده است که در واقع این قابلیت به ثبت احساسات کاربر می‌پردازد.
 
 امکان به اشتراک‌گذاری حالات خلقی توسط رانندگان در ویز
 
سخنگوی این کمپانی در رابطه با قابلیت یاد شده و کاربری آن اعلام کرد که:« ویز با تجلیل از اشتیاق و اصالت کاربران خود امیدوار است که Waze امیدوار است که این به‌روزرسانی "انسانیت" را که اغلب در شرایط ترافیکی غیرانسانی از بین می‌رود ، کنترل کند.
 
هنوز مشخص نیست که ثبت حالات خلقی چه کاربردی دارد و آیا می‌توان آن را با کاربران نزدیک خود به اشتراک گذاشت یا خیر. آگاهی رانندگان دیگر از احساسات شما ایده چندان جالبی به نظر نمی‌رسد اما درهرصورت آیکون‌های حالات خلقی در این نرم‌افزار به حدی جذاب است که احتمالا بتواند خشونت‌های جاده‌ای را کاهش بدهد.
 
جیک شاو به‌عنوان رییس بخش خلاقیت ویز در این رابطه اظهار کرده است که:« خوشبختانه ظاهر جدید ما کاربران را به یاد جادوی جامعه‌مان و تلاش‌هایمان برای بهتر شدن می‌اندازد.»
 
کد مطلب: 61434
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام