۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۵

امکان انتخاب خودروی برقی برای مشترکان لندنی اوبر

ایتنا- اوبر به تازگی گزینه‌ای برای انتخاب سفر با استفاده از خودروی برقی را به سرویس سفارش تاکسی سرویس خود در شهر لندن افزوده است.
امکان انتخاب خودروی برقی برای مشترکان لندنی اوبر
اوبر به تازگی گزینه‌ای برای انتخاب سفر با استفاده از خودروی برقی را به سرویس سفارش تاکسی سرویس خود در شهر لندن افزوده است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، کاربران سیستم سفارش تاکسی اوبر در لندن مرکزی‌می توانند از این پس نوع سفر خود را با استفاده از خودروی برقی انتخاب کنند. این بخش که به تازگی و تحت عنوان اوبر گرین راه اندازی شده است در راستای تحقق اهداف اوبر به منظور استفاده از خودروهای تمام برقی تا سال 2025 طراحی شده است.
 
جیمی هی وود به عنوان مدیر بخش اتحادیه اروپای اوبر در این رابطه اظهار کرد که:« ما به همکاری با رانندگان برای کمک به آنها در تغییر به سمت خودروهای برقی ادامه‌می دهیم و امروز خوشحالیم که انتخاب سفر با خودروی برقی را بدون پرداخت هزینه اضافی به سیستم خود اضافه کرده ایم و به این ترتیب موجب شدیم که هر کاربر اوبر بتواند نقش خود را در پاکیزه کردن حمل و نقل شهری ایفا کند.»
 
 
 
اوبر به منظور تشویق رانندگان به استفاده از خودروهای برقی به آنها در هزینه کمیسیون هر سفر 15 درصد تخفیف‌می دهد. همچنین این کمپانی از ژانویه سال 2019 با اضافه کردن 0.20 دلار بر مایل رانندگان را به استفاده از خودروهای هیبریدی با برقی سوق داده است.
 
به صورت کلی این سیاست با در آمدزایی 172 میلیون دلاری برای اوبر موجب شده است که این شرکت بتواند شمار خودروهای برقی فعال در سرویس حمل و نقل لندن را از 100 به 1600 خودرو افزایش بدهد. با این حال این عدد هنوز هم نسبت به مجموع 45 هزار خودرویی که در لندن در عضویت اوبر فعالیت‌می کنند درصد کمی است و به این ترتیب رانندگانی که درخواست تعویض خودرو و استفاده از خودروی برقی را به این شرکت ثبت کرده اند‌می بایست برای دریافت خودروی خود بیش از حد معمول صبر کنند.
 
در مجموع اوبر برای رسیدن به هدف برقی کردن تمام ناوگان حمل و نقل خود در لندن مسیری طولانی در پیش دارد. این کمپانی تصمیم دارد تا تمامی ناوگان خود در سراسر جهان را تا سال 2040 برقی کند. با این حال این بازه زمانی در اتحادیه اروپا و آمریکا تا سال 2030 عملی خواهد شد.  
 
کد مطلب: 64551
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام