۰
plusresetminus
شنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۳۰

اصرار برگزار کنندگان CES به اجرای حضوری این کنفرانس

ایتنا- برگزار کنندگان کنفرانس CES 2021 اظهار کرده‌اند که این رخداد در ماه ژانویه سال آینده میلادی با رعایت پروتکل‌های امنیتی به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.
اصرار برگزار کنندگان CES به اجرای حضوری این کنفرانس
برگزار کنندگان کنفرانس CES 2021 اظهار کرده‌اند که این رخداد در ماه ژانویه سال آینده میلادی با رعایت پروتکل‌های امنیتی به‌صورت حضوری برگزار خواهد شد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، کنفرانس CES 2021 با وجود شیوع کرونا در سراسر جهان هنوز هم قرار است به‌صورت حضوری برگزار شود. اگرچه بسیاری از رخدادها و کنفرانس‌های دیگر در سال جاری میلادی لغو شده‌اند اما  انجمن فناوری مصرف‌کننده (CTA) به‌عنوان برگزار کننده این کنفرانس همچنان تصمیم دارد که این مراسم را با رعایت پروتکل‌های امنیتی به‌صورت حضوری برگزار کند.
 
این کنفرانس در دنیای فناوری از اهمیت زیادی برخوردار است و سالانه هزاران نفر شرکت کننده دارد. با این حال برگزار کنندگان این مراسم بر این باورند که با بزرگ‌تر کردن محیط این نمایشگاه و افزایش فاصله میان صندلی‌های مخاطبان می‌توانند این بیماری را تا حدی کنترل کنند. این سازمان اعلام کرده است که فضاهای مختلف اجرای این مراسم به‌صورت دائمی تمیز و ضدعفونی خواهند شد و مراکز ضدعفونی کردن دست نیز در آن متعدد خواهند بود.
 
 
 
این سازمان همچنین از شرکت‌کنندگان درخواست کرده است که اقدامات امنیتی نظیر خودداری از دست دادن و پوشیدن ماسک را رعایت کنند بااین‌حال هنوز مشخص نیست که آیا این سازمان استفاده از ماسک را برای مخاطبان اجباری می‌کند یا این‌که حضور آن‌ها را به تعداد افراد خاصی محدود خواهد کرد یا خیر.
 
البته هنوز هفت ماه تا برگزاری CES 2021 زمان نیاز است و بسیاری چیزها نظیر موج‌های آینده مبتلایان به ویروس کرونا تا آن زمان تغییر می‌کنند. به‌این‌ترتیب احتمال دارد که برنامه‌های این سازمان در رابطه با برگزاری این مراسم تا سال آینده تغییر کند. جالب است بدانید که حداقل یکی از شرکت‌کنندگان CES 2020 در بازه زمانی برگزاری این مراسم به کووید-19 مبتلا بوده است و بسیاری از آن‌ها نیز پس از شرکت در این مراسم دچار سرماخوردگی شده‌اند.
 
کد مطلب: 61144
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام