۰
plusresetminus
پنجشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۵

معرفی بزرگ‌ترین تلویزیون‌های CES 2019

ایتنا- با برگزاری نمایشگاه کالاهای الکترونیک مصرفی موسوم به CES، در ابتدای هر سال، شرکت‌ها محصولات گوناگون و متنوعی را به بازار عرضه می‌کنند. یکی از این محصولات تلویزیون‌هاست. در CES 2019، تلویزیون‌های بزرگی معرفی شد.
معرفی بزرگ‌ترین تلویزیون‌های CES 2019

نمایشگاه کالاهای الکترونیک مصرفی، یکی از بزرگ‌ترین نمایشگاه‌های جهان است که در ابتدای هر سال میلادی در آمریکا برگزار می‌شود.
در این نمایشگاه محصولات مرتبط با فناوری روز دنیا عرضه می‌شود و به همین خاطر شرکت‌ها سعی می‌کنند علاوه بر محصولات فعلی، محصولاتی قصد دارند در آینده تولید کنند را هم معرفی کنند. یکی از محصولات مهم این نمایشگاه، تلویزیون است.

به گزارش ایتنا به نقل از ورج، در نمایشگاه امسال، تلویزیون‌های بسیاربزرگی رونمایی و معرفی شد که فناوری بکار رفته در آنها بسیار پیشرفته بود و شگفتی بسیاری را برانگیخت.
این تلویزیون‌های مجهز به قابلیت نمایش  8K است ولی مشکل این است که هنوز محتوای 8K آن‌گونه که باید و شاید تولید نشده است و محدود است.
این تلویزیون‌ها شامل تلویزیون رول‌شونده، تلویزیون microLED، استاندارد جدید HDMI (ورژن 2.1) با میزبان به روزرسانی صوتی تصویری است.
 
اولین تلویزیون، تلویزیون 4K microLED 75 اینچی سامسونگ است که بزرگ‌ترین و مهم‌ترین فناوری است که از زمان عرضه اولین تلویزیون OLED به بازار عرضه شد. این تلویزیون می‌تواند تصاویر را شفاف‌تر نمایش دهد ولی هنوز زمان عرضه آن به بازار مشخص نیست.

تلویزون بعدی، تلویزیون 98 اینچی 8K سامسونگ است. این تلویزیون مخصوص علاقه‌مندان به وضوح 8K عرضه شده است. با خرید این محصول دیگر دیوار پشت تلویزیون پیدا نخواهد بود.
 
 
تلویزیون بعدی، مدل OLED Signature ال.جی است که در واقع تلویزیون پرچم‌دار ال.جی محسوب می‌شود و وقتی فردی از آن استفاده نمی‌کند، وارد پایه خود می‌شود.
این تلویزیون یکی از شگفت‌انگیزترین محصولاتی که بود که CES 2019 به خود دید.
این تلویزیون از مدل‌های رول‌شونده است ودر سال 2019 به بازار عرضه خواهد شد.
 
تلویزیون OLED 8K Z9 88 اینچی ال.جی هم محصول دیگری بود که نسبت به بقیه تلویزیون‌های جدید، کمی سنتی است. در این تلویزیون پشتیبانی الکسا و گوگل اسیستنت هم گنجانده شده است.

آخرین تلویزیون، تلویزیون TCL 8K است که یکی از تلویزیون‌های 75 اینچی است که قبل از پایان 2019 به بازار عرضه خواهد شد و از قابلیت‌های Dolby Vision و HDR10 پشتیبانی خواهد کرد و 1799.99 دلار قیمت‌گذاری شده است.
  
 
کد مطلب: 55316
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام