۲
۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۶:۰۰

زاکربرگ: توافق دولت‌ها و شرکت‌های فناوری پس از کرونا اجتناب ناپذیر است

ایتنا – مدیران فناوری اطلاعات در بالاترین سطح تقریبا به سطح جالبی از مشکلات با دولت‌ها رسیدند ولی دوران کرونا تبدیل به یک موضوع تعدیل کننده برای این شرایط شده است و به همین دلیل نیز مارک زاکربرگ از ایده‌های خود و پیش‌بینی شخصی خود نسبت به آینده این بازار و دولتها سخن گفته است.
زاکربرگ: توافق دولت‌ها و شرکت‌های فناوری پس از کرونا اجتناب ناپذیر است
مدیران فناوری اطلاعات در بالاترین سطح تقریبا به سطح جالبی از مشکلات با دولت‌ها رسیدند ولی دوران کرونا تبدیل به یک موضوع تعدیل کننده برای این شرایط شده است و به همین دلیل نیز مارک زاکربرگ از ایده‌های خود و پیش‌بینی شخصی خود نسبت به آینده این بازار و دولت‌ها سخن گفته است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  cnet، یکی از تبعات بسیار بزرگ همه‌گیری کرونا در جهان این بوده است که شرکت‌های فناوری اطلاعات در جهان با مشکلات بسیار بزرگی روبرو شده‌اند و از سوی دیگر دولت‌ها نیز مشکلات بسیار بزرگی را تجربه کرده‌اند که موجب شده است این دو ماهیت در شرایط یکسانی قرار داشته و هر دو تحت فشار قرار بگیرند.
 
یکی از کسانی که به شدت به آینده پسا کرونا و اتحاد بین دولت‌ها و شرکت‌های دیجیتالی اعتقاد دارد، مدیر ارشد اجرایی شرکت فیس‌بوک یعنی مارک زاکربرگ است. او معتقد است که آینده‌ای که در آن چنین توافقی اتفاق بیفتد، اجتناب ناپذیر است. او در این باره این گونه می‌گوید:
 
 
 
«فکر می‌کنم که این موضوع اجتناب ناپذیر است. فکر‌ نمی‌کنم که سوالی درباره این که قرار است قوانینی در این زمینه شکل بگیرد وجود داشته باشد.  سوال این است که کدام فریم‌ورک قرار است تا در تمام جهان اعمال شود.»
 
شایان ذکر است که این گفته‌ها توسط مارک زاکربرگ در نشست گفت و گوی او با تیری برتون که یکی از مقامات بالارده اتحادیه اروپا است بیان شده است و این مناظره مخاطبان بسیار زیادی را تحت تاثیر خود قرار داده است.
 
زاکربرگ در ادامه سخنان خود گفت: «فکر می‌کنم که شرایط بسیار خطرناک است و نگران هستم که چه مدلی قرار است در میان کشورها مورد استفاده قرار بگیرد.» بر اساس گفته‌های زاکربرگ، دولت‌ها باید بتوانند به سراغ همکاری با شرکت‌های فناوری بروند تا بتوانند با کمک آن‌ها راه حلی را برای رفع کرونا یافته و سپس راه حلی برای عبور از بحران پساکرونا بروند.
 
کد مطلب: 61022
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
نه تا الان توافق نکردی!!!!! واتس اپ،اینستاگرام،فیسبوک و تمام زیر مجموعه‌های تو پیمانکار cia وnsa.... هستید، زاکربرگ اندک ارزشی برای امنیت کاربران قائل نیست فقط امثال پاول دورف، مایر میزراچی(criptext) ،دکتر ین سازنده protonmail قابل ستایش هستن
feedback
Iran, Islamic Republic of
از پروتون میل و کریپ تکست مطلب بذارید، بهترین سرویس های میل جهان هستن
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام