۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۹ ساعت ۰۴:۰۰

اپ گوگل بر روی اندروید و iOS بالاخره صاحب حالت تاریک شد

ایتنا - کاربران اکنون می‌توانند از مزایای بالقوه «حالت تاریک» در زمینه کاهش مصرف شارژ باتری و حفاظت از چشم بهره‌مند شوند.
اپ گوگل بر روی اندروید و iOS بالاخره صاحب حالت تاریک شد

گوگل در ورود به روند عرضه حالت تاریک نسبتا کند بوده است. این عدم سرعت عمل فقط برای خود اندروید نبوده بلکه برای اپهای موبایل و وب آن نیز درست‌تر بوده است. از یک سو، رویکرد محتاطانه آن به بر هم خوردن تجربه کاربران به خاطر اجرای دودلانه این طرح قابل درک است. از سوی دیگر، اینکه گوگل به صورت غیر یکپارچه این قابلیت را به اپهایش اضافه می‌کند قابل درک نیست. عجیب آنکه یکی از آخرین اپهایی که این قابلیت را دریافت کرده است خود اپ موبایل گوگل است.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اسلش‌گیر، اپ گوگل، که اپ Google Search نیز نامیده می‌شود، میزبان بسیاری از چیزهای مرتبط با گوگل است که به شکلی مرتب درون اپهای اختصاصی گوگل گنجانده نشده‌اند. از یک سو، این اپ محل اصلی تنظیمات اکانت گوگل و Google Assistant، است. از سوی دیگر، کارکرد اولیه آن «جستجو» است و بیشتر کاربران احتمالا این کار را از طریق مرورگر وب موبایلشان انجام می‌دهند.  

 

احتمالا به این علت است که گوگل در آپدیت کردن آن عجله‌ای به خرج نداده است. کاربران اکنون می‌توانند از مزایای بالقوه «حالت تاریک» در زمینه کاهش مصرف شارژ باتری و حفاظت از چشم بهره‌مند شوند.
 
به طور پیشفرض، اپ گوگل از تنظیمات سیستمی کلی گوشی شما پیروی خواهد کرد، البته اگر بر روی اندروید 10 یا iOS 13 در حال اجرا باشد. البته شما می‌تواند آن را به طور مستقل با رفتن به تنظیمات اپ گوگل و فعال کردن این گزینه از آنجا تنظیم کنید. گوگل خاطرنشان نموده است که این تنها راه تنظیم اپ گوگل برای حالت تاریک یا روشن در iOS 12 است
 
 
کد مطلب: 60997
نام شما
آدرس ايميل شما


واحدپناهی
feedback
Iran, Islamic Republic of
عالیه
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام