۰
plusresetminus
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۶

نرم‌افزار گوگل، همزاد شما در دنیای نقاشی‌ها را می‌یابد

ایتنا – شرکت گوگل بخشی جدید به نرم افزار محبوب هنر و فرهنگ خود افزوده است که موجب می شود تا افراد بتوانند همزاد خود در دنیای نقاشی ها را بیابند.
نرم‌افزار گوگل، همزاد شما در دنیای نقاشی‌ها را می‌یابد
شرکت گوگل بخشی جدید به نرم‌افزار محبوب هنر و فرهنگ خود افزوده است که موجب می شود تا افراد بتوانند همزاد خود در دنیای نقاشی‌ها را بیابند.
 
به گزارش ایتنا از شماران سیستم خبری تحلیلی Cnet، نرم‌افزار هنر و فرهنگ شرکت گوگل که در سال 2016 ارائه شده است، اکنون کاربران زیادی دارد و خدماتی ویژه در زمینه موضوع نام خود را ارائه می‌کند.
گفتنی است این نرم‌افزار تخصصی که بر روی پلتفرم‌های همراه اندروید و iOS عرضه شده است، بیشتر یک نرم‌افزار برای متخصصان و دوستداران هنر به‌حساب می‌آید، و شاید به همین دلیل، تاکنون بخش اعظم کاربران آن را اهل فن تشکیل می‌دادند.
 
با این‌ وجود، به تازگی عرضه یک ویژگی جدید برای این نرم‌افزار موجب شده است که توجه موجی عظیم از کاربران عادی به‌سوی آن جلب شوند، و تعداد کاربران این برنامه کاربردی به‌صورت ناگهانی افزایشی چشمگیر داشته باشد.
 
 
 
قابلیت مورد نظر در این اپلیکیشن، در حقیقت شامل استفاده از یک پایگاه داده بسیار بزرگ متشکل از طراحی‌ها و نقاشی‌های مشهور و برجسته جهان است که به‌صورت دقیق تحلیل‌ شده و اجزای کلیدی صورت آنها تعیین‌ شده است.
 
کاربران این نرم‌افزار بدین ترتیب می‌توانند با آپلود کردن عکس خود در این برنامه، به سراغ مقایسه تصویر خود با نقاشی‌های مختلف بروند و همزاد خود در عالم نقاشی را بیابند.
 
گفتنی است که از نظر تئوریک، در این میان دقت کار بین 1 تا 100 درصد خواهد بود که البته دقت 100 درصد بسیار بعید بنظر می‌رسد، ولی دقتی بیش از 40 درصد می‌تواند منتهی به یافته شدن نقاشی‌هایی شود که شباهت فراوانی با حالت چهره فرد دارند.
 
همچنین شایان‌ ذکر است که قابلیت یاد شده به‌صورت رایگان عرضه می شود و کاربران اندروید و iOS می‌توانند آن را در پلی استور یا بازار نرم‌افزاری اپ استور اپل با نام Google Arts & Culture بیابند.
 
کد مطلب: 51737
برچسب ها: گوگل اندروید
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام