۰
plusresetminus
چهارشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۰۷:۳۰
بر پایه نتایج یک مطالعه

کارکنان خط مقدم مجهز به ابزارهای تکنولوژی بیشتر مولدتر هستند

ایتنا - شیوع کروناویروس باعث شده تا کارگران خط مقدم در کانون توجهات قرار گیرند. این واقعیت این امکان را برای فروشندگان تکنولوژی فراهم آورده تا ابزارهایی را ارائه کنند که بتوانند راندمان این کارکنان را بالا ببرند.
کارکنان خط مقدم مجهز به ابزارهای تکنولوژی بیشتر مولدتر هستند
بنا بر یک تحقیق پیمایشی انجام شده بر روی 464 مسئول اجرائی که توسط «سرویس‌های دانشگاه هاروارد در امور تحلیل مرور کسب و کار» و شرکت تکنولوژی ThoughtSpot منتشر شد، از میان شرکتهایی که کارکنان خط مقدمشان را به ابزارهای تکنولوژی مجهز کرده‌اند، 72 درصدشان «حداقل در حد متوسط» شاهد افزایش بهره‌وری بوده‌اند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  سیودایو، سه طبقه‌بندی اصلی که پذیرندگان آغازین (نخستین کسانی هستند که فناوری را به خاطر مزایای خوبی که دارد می‌پذیرند) انتظار آن را دارند که کارکنان خط مقدمشان در طی دو سال آینده از آنها استفاده نمایند عبارتند از: ابزارهای ارتباط برقرار کردن و همکاری (55%)، ابزارهای تحلیلی سلف‌سرویس (54%)، و ابزارهای هوش مصنوعی (41%).
 
از هر 10 پاسخ‌دهنده 3 نفرشان به مشکلاتی اشاره کرده‌اند که نشات گرفته از فقدان مهارت‌ها در کارکنان خط مقدم در استفاده از بینشهای تکنولوژی‌محور هستند. در حال حاضر 46% از کسب و کارها می‌گویند که در حال ایجاد مهارت‌های تکنولوژی در میان کارکنان خط مقدمشان هستند.
 
شیوع کروناویروس باعث شده تا کارگران خط مقدم در کانون توجهات قرار گیرند. این واقعیت این امکان را برای فروشندگان تکنولوژی فراهم آورده تا ابزارهایی را ارائه کنند که بتوانند راندمان این کارکنان را بالا ببرند.
 
شرکتهایی از جمله مایکروسافت – از طریق یک باندل نرم‌افزاری اختصاصی برای خط‌مقدمی‌ها – و گوگل، با Chrome Enterprise و  Google Cloud، تطبیق دادن راهکارهای تکنولوژی با نیازهای کارکنان خط مقدم را آغاز کرده‌اند.
 


اوائل سال جاری میلادی، مایکروسافت مجموعه‌ای از قابلیت‌ها را به بسته 365 خود افزود، که برای کارگران امکان دسترسی به یک سیستم واکی‌تاکی‌مانند گنجانده شده در Microsoft Teams و ویژگیهای مدیریت دسترسی تسهیل‌شده و ردگیری بی‌درنگ تکالیف را فراهم می‌آورد. شرکت Retailers Mattress و IKEA از جمله نخستین شرکتهایی هستند که استفاده از این قابلیتهای جدید را آغاز کرده‌اند.
 
آموزش موفقیت‌آمیز استفاده از ابزارهای تکنولوژی به کارکنان باعث خواهد شد که حجم قابل توجهی از نیروی کار تقویت‌شده در اختیار مدیران قرار بگیرد، مشروط بر اینکه زیرساخت دیتای مناسبی برای سرویسدهی به تکنولوژیهایی مانند یادگیری ماشین و هوش مصنوعی وجود داشته باشد.
 
موفقیت بهره‌گیری از ابزارهای تکنولوژی به دسترسی‌پذیری سرویسهای دیجیتال بستگی خواهد داشت که در حال حاضر، با توجه به شیفت پیدا کردن کار و زندگی به محیط آنلاین، تحت فشار سطوح غیرمنتظره‌ای از ترافیک قرار گرفته‌اند.
 
 
کد مطلب: 60923
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام