۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۱۶

هزینه ۴ میلیارد دلاری آمازون برای سلامت کارمندانش

ایتنا - درآمد خرده فروشی آنلاین آمازون افزایش یافته است. اما این شرکت قصد دارد با توجه به شیوع ویروس کرونا، ۴ میلیارد دلار هزینه تامین سلامت کارمندان و افزایش دستمزد و غیره کند.
هزینه ۴ میلیارد دلاری آمازون برای سلامت کارمندانش


شرکت خرده فروشی آنلاین آمازون از شیوع ویروس کرونا سود برده با رونق کسب و کارش روبرو شده است.  درآمد این شرکت در سه ماهه نخست سال ۷۵.۴ میلیارد دلار بوده است.

به گزارش ایتنا از مهر،  میزان فروش این پلتفرم نیز نسبت به سال گذشته ۲۶ درصد رشد کرده است. این درحالی است که سودآوری شرکت نسبت به سال قبل ۲۹ درصد کاهش یافته و به ۲.۵ میلیارد دلار رسیده است. همچنین آمازون اعلام کرده بر میزان هزینه های شرکت نیز افزوده شده است.

به گفته جف بزوس موسس آمازون، این شرکت تصمیم دارد طی سه ماه آینده ۴ میلیارد دلار برای موارد مربوط به شیوع ویروس کرونا از جمله ارسال محصولات برای مشتریان و ایمن نگه داشتن کارمندان، هزینه کند.

او در این باره می‌گوید: این مبلغ شامل سرمایه گذاری در تجهیزات محافظت شخصی، ارتقای پاکسازی تاسیسات، فرایندهای کاری که  به فاصله گذاری اجتماعی کمک می‌کنند، دستمزد بالاتر و صدها میلیون دلار برای توسعه قابلیت های تست کووید ۱۹ در آمازون است.

 مبلغ ۴ میلیارد دلار مذکور معادل کل سود شرکت آمازون در سه ماهه بعدی است. با انتشار این خبر ارزش سهام آمازون سقوط کرد. 
کد مطلب: 60798
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام