۰
plusresetminus
دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۵۰

کرونا انبار آمازون در نیوجرسی را تعطیل کرد

ایتنا - آمازون که بزرگترین خرده فروش آنلاین جهان است، اعلام کرد انتظار ندارد تعطیلی این انبار روی فعالیت یا تحویل کالاها از سوی این شرکت تاثیر بگذارد.
کرونا انبار آمازون در نیوجرسی را تعطیل کرد

شرکت اینترنتی آمازون اعلام کرد یکی از انبارهای خود در نیوجرسی را در پی افزایش موارد ابتلا به کرونا در میان کارکنان، در یک اقدام احتیاطی تا ۲۶ دسامبر می بندد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، سخنگوی آمازون در بیانیه ای به رویترز اعلام کرد تحت برنامه داخلی تست کووید ۱۹، افزایش شمار موارد مثبت ابتلا به ویروس کرونا در تاسیسات PNE۵ در شمال نیوجرسی مشاهده شد و این تاسیسات تا ۲۶ دسامبر تعطیل خواهد بود.

آمازون که بزرگترین خرده فروش آنلاین جهان است، اعلام کرد انتظار ندارد تعطیلی این انبار روی فعالیت یا تحویل کالاها از سوی این شرکت تاثیر بگذارد.

این شرکت مشخص نکرد چه تعدادی از کارکنان در تاسیسات مذکور که مرکز توزیع کالاهای سفارشی است، به ویروس کرونا آلوده شده اند. با این حال اعلام کرد کارکنان بابت شیفتهای کاری که در پی تعطیلی این مرکز از دست می دهند همچنان حقوق دریافت خواهند کرد.

آمازون در اکتبر اعلام کرد بیش از ۱۹ هزار نفر از کارکنانش آمریکایی این شرکت معادل ۱.۴۴ درصد از کل کارکنان آمازون امسال کرونا گرفتند. فعالان حقوق کارگری به واکنش و تمهیدات این شرکت در برابر همه گیری ویروس کرونا اعتراض داشتند.

برخی از کارکنان، مقامات منتخب و اتحادیه‌ها در ماههای اخیر اعلام کردند که آمازون با باز نگه داشتن انبارها در بحبوحه همه گیری، سلامت کارکنانش را به خطر انداخته است.

بر اساس گزارش رویترز، این شرکت اعلام کرده بود با توسعه ظرفیت داخلی، تست ویروس کرونا از کارمندان آمریکایی خود را تا نوامبر به ۵۰ هزار نفر در روز خواهد رساند.
کد مطلب: 63484
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام