۰
plusresetminus
شنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۱۳:۴۵

راهنمای یافتن بلیط هواپیما ارزان با google flights

صنعت گردشگری و تهیه بلیط هواپیما ارزان، نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا، جذاب است و طرفداران زیادی دارد. یکی از معروفترین شرکت هایی که به این صنعت ورود کرد، شرکت گوگل است.
---------------- رپرتاژ آگهی -----------------



صنعت گردشگری و تهیه بلیط هواپیما ارزان، نه تنها در ایران بلکه در تمام دنیا، جذاب است و طرفداران زیادی دارد. یکی از معروفترین شرکت هایی که به این صنعت ورود کرد، شرکت گوگل است. این شرکت با نام google flights شروع به فعالیت کرد، به طوریکه مسافران می توانند قیمت بلیط هواپیماها را از میان 300 خطوط هوایی بررسی کرده و تهیه نمایند.

گوگل همواره به دنبال ایجاد تمایز و بهبود google flights است. به عنوان مثال، افراد کثیر السفر می توانند از طریق این سایت، از تاخیر در زمان های پروازی ایرلاین ها باخبر شوند. در واقع گوگل تاخیر در پروازها را پیش بینی می کند!
 این کار را از طریق تحلیل داده های جمع آوری شده خود انجام می دهد. شاید حرف از پیش بینی کمی عجیب باشد اما نکته جالب توجه این است که بیش از 80 درصد پیش بینی تاخیری که توسط گوگل فلایت انجام شده، درست بوده است!

گوگل به مقوله پروازها، نگاهی همه جانبه داشته است! به طوریکه می داند خرید بلیط هواپیما ارزان برای عموم مردم مهم است. از این رو با ارایه اطلاعاتی کاربرانش را از قیمت ارزانترین بلیط هواپیما آگاه می سازد.
البته ممکن است در هنگام خرید از google flights با مغایرت قیمتی رو به رو شوید! هر چند که این اتفاق به ندرت اتفاق می افتد اما در صورت بروز آن می توانید به راحتی از طریق دکمه ای که در پایین صفحه سمت چپ قرار دارد، اطلاع رسانی کنید!
 

نحوه رزرو بلیط از گوگل فلایت
-    ابتدا به سایت google flights وارد شوید.
-    مبدا و مقصد خود را انتخاب کنید.
-    تک سفره یا بلیط رفت و برگشت خود را تعیین کنید.
-    مرحله بعدی انتخاب تعداد مسافران و نوع کلاس پر.ازی که قصد سفر با آن را دارید می باشد.
-    با انتخاب تاریخ پرواز می توانید کمترین قیمت بلیط را در زمان انتخابی ببینید.
-    امکان مرتب سازی پروازها با فیلترهای گوناگون در گوگل وجود دارد.
-    برای تکمیل خرید نیز دو گزینه وجود دارد. 1- از طریق گوگل (زمانی که رزرو از طریق گوگل را انتخاب کرده اید) 2- از طریق آژانس ها (زمانی که روی بلیط ها کلیک میکنید)
در صورت کنسلی، تایید و یا هر موردی نیز با خطوط هوایی یا آژانسی که از آن خرید کرده اید تماس بگیرید! که گاهی برای ایرانیان مشکل است!

یکی از دغدغه های مرد کشورمان در استفاده از گوگل فلایت، تحریم های متنوعی است که هر روز بر علیه ایران اعمال می شود. در گزینه های گوگل فلایت نیز متاسفانه نام ایران دیده نمی شود و مسافران می بایست از طریق کشورهای دیگر اقدام کنند!
دغدغه پرداخت پول، اطلاع رسانی و .... از جمله مواردی است که مردم ایران در استفاده از Google Flights با آن روبرو هستند. البته جای نگرانی نیست! در ایران نیز سایت های معتبری مانند سفرمی وجود دارد که در آن نه تنها می توان ارزانترین نرخ های بلیط هواپیما را پیدا کرد. بلکه عموم امکاناتی که گوگل فلایت ارایه می کند را نیز ارایه می دهند.
این سایت امکان جست و جو در میان بلیط های ایرلاین های مختلف داخلی و خارجی فعال در ایران را فراهم کرده است. علاوه بر این موارد مسافران می توانند قیمت مدنظرشان برای بلیط را در سامانه وارد کنند تا با تغییر قیمت و کاهش آن، و نزدیک شدن به قیمت درخواستیشان، از طریق پیامک اطلاع رسانی شود!
این ساده ترین راه برای خرید بلیط هواپیما ارزان است.
شاید عده ای تصور کنند که خرید بلیط از ایرلاین های خارجی توسط سایت های داخلی امکان ندارد. اما سامانه آنلاین سفرمی امکان رزرو بلیط هواپیما ایرلاین های خارجی و همینطور رزرو هتل های خارجی را به راحتی و از طریق کارت های عضو شتاب برای هم وطنان فراهم آورده است.
یکی دیگر از مواردی که خیال کاربران را در خرید از سایت سفرمی راحت می کند، پشتیبانی 24 ساعته و در تمام ایام سال از خرید آنهاست. در صورت بروز هر گونه مشکلی؛ کنسلی و یا سوالی می توانند به راحتی از طریق شماره و یا سایت درخواست خود را اعلام کنند.
 

خرید از سایت سفرمی
نحوه خرید از سایت سفرمی بسیار آسان است. سایت سفرمی امکان خرید بدون ثبت نام را نیز برای مسافران ایجاد کرده است. اما اگر می خواهید از سایر خدمات آن استفاده کنید بهتر است ثبت نام را انجتم دهید.
-    به سایت safarme.com مراجعه کنید.
-    در صفحه اول مشخصاتی مانند انتخاب مبدا و مقصد، تعداد نفرات و تاریخ سفر پرسیده می شود.
-    سپس لیستی از پروازها در تاریخ انتخابی شما به نمایش درآورده می شود که می توانید بر اساس قیمت ساعت پروازی و .... فیلتر کنید.
 
 
کد مطلب: 60556
برچسب ها: رپرتاژ
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام