۰
plusresetminus
شنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۲:۰۰

قابلیت جدید اینستاگرام برای ماندن کاربران در خانه

ایتنا- اینستاگرام قابلیت جدیدی برای چت ویدیویی راه اندازی کرده است. هدف اصلی از ارائه این ویژگی جدید، تشویق کردن کاربران به ماندن در خانه و گذراندن زمان خود در منزل است.
قابلیت جدید اینستاگرام برای ماندن کاربران در خانه
در حال حاضر تمام اهالی جهان با یک مهمان ناخوانده به نام «بیماری کووید-19» دست و پنجه نرم می‌کنند. این مهمان ناخوانده بسیاری از کشورها و شهروندان آن‌ها را درگیر خود کرده و آن‌ها را مجبور کرده است که در خانه و در کنار خانواده بمانند. در این روزهای قرنطینه، یکی از بهترین ابزارها برای سرگرمی و گذراندن زمان، شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام است.
 
 
به گزارش ایتنا و به نقل از اوبرگیزمو، شیوع بیماری کرونا باعث شد که اینستاگرام به فکر ارائه یک قابلیت جدید بیفتد. هدف اصلی از این قابلیت جدید، تشویق کاربران به ماندن در خانه و خارج نشدن از منزل است. به بیان دیگر این قابلیت جدید به کاربران کمک می‌کند که با آسودگی بیشتری، فاصله‌گذاری اجتماعی را تمرین کنند. این برنامه علاوه بر افزایش سلامتی افراد و کاربران باعث می‌شود باری که روی دوش کارکنان حوزه بهداشت و درمان است کمتر و سبک‌تر شود.
 
بسیاری از افراد در خانه کسل و خسته می‌شوند و اگر دوران قرنطینه طولانی شود، بعید نیست که با موجی از افسردگی و اختلالات روانی مواجه شویم. حال می‌توان به نقش مهم و پررنگ شبکه‌های اجتماعی در این میان پی برد. اینستاگرام با عرضه قابلیت چت ویدیویی جدید خود قصد دارد کاربران را به ماندن در خانه دلگرم کند.
 
نحوه کار این قابلیت جدید به این صورت است که می‌توانید به کمک آن پست‌های اینستاگرام را به همراه دوستان و عزیزانی که در منزل خود و دور از شما هستند، مشاهده کنید.. برای برقراری گفتگوی تصویری باید به بخش دایرکت بروید و روی آیکون چت ویدیویی بزنید. سپس با زدن روی آیکون تصاویر در گوشه پایین و سمت چپ نمایشگر، تصاویر و ویدیوهای ذخیره‌شده و پیشنهادی را مشاهده کنید.
 
شایان ذکر است که این قابلیت، ویژگی و خصوصیت جدیدی نیست و فیس‌بوک پیش از این قابلیتی تحت عنوان «با هم تماشا کنیم» را راه‌اندازی کرده بود که به کاربران این امکان و اجازه می‌داد که ویدیوها را با هم تماشا کنند.
کد مطلب: 60387
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام