۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۶

دروغ‌های آوریل شرکت‌های فناوری

از باغبان هوشمند تا بازی روی نقشه گوگل
ایتنا - جالب‌ترین دورغ‌های آوریل شرکت‌های فناوری را بخوانید!
دروغ‌های آوریل شرکت‌های فناوری


امسال هم مطابق هر سال شرکت‌های فناوری در اول آوریل یا همان سیزدهم فروردین دروغ‌های خنده داری به عنوان دروغ‌های آوریل منتشر کردند.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از یاهونیوز، برخی از مضحک‌ترین این دروغ‌ها به شرح زیر است.

شرکت آمازون از طراحی بلندگوی هوشمند جدیدی به نام Petlexa خبر داد که محصولی مشابه با الکسا بوده و قادر به درک معنای اصواتی است که سگ‌ها و گربه‌ها و موش‌ها از خود خارج می‌کنند. این دروغ از سوی بسیاری از کاربران حوزه فناوری جدی گرفته شد.

شبکه به اشتراک‌گذاری عکس اسنپ هم در خبری دروغ از کپی کردن امکانات خود توسط فیس‌بوک خبر داد. همچنین اسنپ به دروغ از طراحی فیلتر عکسی موسوم به اینستا خبر داد که با کشیدن انگشت بر روی نمایشگر بعد از گرفتن عکس فعال می شود.

از سوی دیگر شرکت گوگل به دروغ از طراحی محصول هوشمندی به نام gnomes خبر داد .به ادعای گوگل این دستیار هوشمند باغبانی با دریافت فرامین صوتی قادر به انجام دستورات منظور نظر کاربران است. گوگل برای فریب کاربران حتی مدعی شده بود gnomes از فروشگاه آنلاین گوگل یا سایت https://madeby.google.com/ قابل خریداری است.

شوخی دیگر گوگل با کاربران اجرایی کردن بازی Pac-Man یا نقطه خور بر روی نرم افزار نقشه این شرکت بود. با کلیک کردن بر روی آیکون این بازی در زمان باز کردن برنامه Google Maps خیابان های شهرهای مختلف به مکانی برای اجرای بازی یاد شده مبدل می شدند و لحظاتی مفرح برای کاربران خلق می شد.
کد مطلب: 48486
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام