۰
plusresetminus
جمعه ۱۵ فروردين ۱۳۹۹ ساعت ۰۸:۰۰

آی.اُ.اس 13.4، بلای جان آیفون شما می‌شود!

ایتنا- نمی‌توان به کسانی که گوشی آیفون دارند گفت که سیستم عامل خود را به آی.اُ.اس 13.4 ارتقا ندهید؛ چون این سیستم عامل قابلیت‌های خوب و جذابی دارد ولی مسئله این‌جا است که می‌تواند مشکلات زیادی برای گوشی ایجاد کند.
آی.اُ.اس 13.4، بلای جان آیفون شما می‌شود!
تعداد باگ‌ها و اشکالات سیستم عامل iOS 13.4 شرکت اپل واقعاً نگران‌کننده است و از این رو کاربران باید مراقب باشند که با ارتقای سیستم عامل گوشی آیفون خود، مشکلات بیشتری برای خود نتراشند. برای درک میزان اشکالات آی.اُ.اس 13.4 کافی است بدانید که این سیستم عامل می‌تواند به درز  اطلاعات شما و نقض حریم خصوصی‌تان منتهی شود.
 
 
به گزارش ایتنا و به نقل از فوربز، اشکالات این نسخه کم نیست که از جمله آن‌ها می‌توان به حذف شدن خودکار علامت جمع یا “+” در هنگام جستجو اشاره کرد. به عنوان مثال وقتی می‌خواهید عبارت “Galaxy S20+” را جستجو کنید، نتایج “Galaxy S20” نمایش داده خواهد شد. مسئله این است که بسیاری از مشکلات ظاهری را می‌توان به شکل‌های مختلف اصلاح کرد و با آن کنار آمد ولی مشکلات امنیتی واقعاً از سوی شرکت معتبری مانند اپل نابخشودنی خواهد بود.
 
این سیستم عامل دارای یک سری آسیب‌پذیری امنیتی است که وقتی از وی.پی.ان استفاده کنید، دیگر اطلاعات موجود در گوشی شما هیچ امنیتی نخواهد داشت و هر لحظه ممکن است این اطلاعات در اختیار یکی از هکرها قرار گیرد. سیستم عامل آی.اُ.اس 13.4 نمی‌تواند اتصالات نایمنی که پس از شروع به کار “VPN” به وجود می‌آید را ببندد و برخی از این اتصالات حتی چند دقیقه تا چند ساعت خارج از تونل وی.پی.ان، باز باقی می‌ماند.
 آی.اُ.اس 13.4، بلای جان آیفون شما می‌شود!

سیستم عامل مورد بحث و همچنین سیستم عامل آی‌پد 13.4 که برای تبلت اپل (آیپد) به بازار عرضه شده است، جدای از آسیب‌پذیری‌هایی که دارد، چندین مشکل دیگر از جمله کیبورد شخص ثالث نامناسب، اتصال بلوتوث غیرقابل اطمینان و نداشتن شبکه‌های سلولی برای کاربران دارای دو سیم کارت نیز دارد.
 
همچنین در بخش «مرکز کنترل»، کیبورد مجازی، لمس کمکی، باز کردن و به‌روزرسانی اپلیکیشن‌ها و غیره، مشکلاتی وجود دارد. اگر به کارشناسان ایتنا اعتماد دارید، ما به شما می‌گوییم که اکنون زمان خوبی برای به‌روزرسانی سیستم عاملتان نیست. کمی صبر کنید تا اپل اشکالات موجود را برطرف کند و سپس با خاطر آسوده آی.اُ.اس 13.4 را نصب کنید.
کد مطلب: 60384
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام