۰
plusresetminus
شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۷

احتمال عرضه تلفن تاشوی آینده سامسونگ با نام گلکسی زد فیلیپ

ایتنا- شایعات به‌دست‌آمده حاکی از آن است که تلفن همراه هوشمند تاشوی جدید سامسونگ با نام گلکسی زد فلیپ به بازار عرضه خواهد شد.
احتمال عرضه تلفن تاشوی آینده سامسونگ با نام گلکسی زد فیلیپ
شایعات به‌دست‌آمده حاکی از آن است که تلفن همراه هوشمند تاشوی جدید سامسونگ با نام گلکسی زد فلیپ به بازار عرضه خواهد شد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، احتمال دارد که سامسونگ به‌طور خاص به استفاده از نام گلکسی فولد متعهد نباشد. در همین راستا یکی از افشا کنندگان تلفن‌های همراه هوشمند به نام leaker Ice Universe مدعی شده است که نام تلفن همراه هوشمند تاشوی سامسونگ گلکسی زد فلیپ خواهد بود.
 
البته باید در نظر داشت شواهد در رابطه با این مدعا هنوز تکمیل نشده است و به همین خاطر بهتر است این امر را فقط به‌عنوان یک احتمال در نظر بگیریم. بااین‌حال ازآنجایی‌که نقطه حرکت این دستگاه روی محور Z است پس می‌توان استفاده از این نام را منطقی دانست.
 
 گوشی تاشوی سامسونگ گلکسی زد فلیپ
 
شایعات حاکی از آن هستند که این دستگاه همراه با سری جدید گلکسی اس در کنگره جهانی موبایل فوریه رونمایی خواهد شد. برخی از مشخصات اصلی این تلفن همراه هوشمند نسل جدید هم منتشر شده است که می‌توان از آن‌ها به حفره دوربین صفحه‌نمایش، حسگر اثرانگشت خارجی و صفحه‌نمایش خارجی کوچک برای اعلانات اشاره کرد.
 
گلکسی زد فلیپ هم مانند تلفن همراه رایزر موتورولا سعی دارد تا یک تلفن همراه همه‌کاره با صفحه‌نمایشی بزرگ را با طراحی بسیار ظریف و البته کم جا عرضه کند. به همین دلیل می‌توان انتظار داشت که هزینه‌های شرکت‌ها با تولید چنین دستگاه‌هایی کاهش پیدا کند اما قطعاً روی برچسب قیمتی در نظر گرفته‌شده برای این کالا تأثیری نخواهد داشت.
 
کد مطلب: 59533
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام