۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۱۶

برقراری ارتباطات در استان سیستان و بلوچستان

ایتنا - مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام رفع قطعی ارتباطات در برخی مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان، اعلام کرد که وضعیت ارتباطات حال حاضر این استان، سفید است.
برقراری ارتباطات در استان سیستان و بلوچستان

مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با اعلام رفع قطعی ارتباطات در برخی مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان، اعلام کرد که وضعیت ارتباطات حال حاضر این استان، سفید است.

به گزارش ایتنا از ایسنا، مهرداد ترابیان درباره وضعیت ارتباطات در مناطق سیل‌زده کشور با اشاره به این‌که از ظهر 22 دی ماه وضعیت ارتباطات در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان به صورت نرمال برگشته است، گفت: وزارت ارتباطات به عنوان یکی از نخستین مجموعه‌های خدمات‌رسانی است که توانسته خدمات خود را در منطقه به حالت عادی بازگرداند.

وی افزود: در شهرستان‌های قصرقند، نیکشهر، فنوج و شهر پیشین به دلیل قطع برق و تخریب فیبر نوری ارتباطات قطع شده بود که بلافاصله با بازسازی فیبر نوری منطقه وضعیت استان سیستان و بلوچستان از نظر ارتباطات هم اکنون سفید است.
مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان‌های وزارت ارتباطات، با اشاره به این‌که سایت‌های ارتباطی در زمان قطعی برق از باطری‌های خود استفاده می کنند، گفت: این باطری‌ها تا 4 ساعت بعد از قطعی برق توان دارند و در صورت ادامه قطعی برق، ارتباطات دچار اختلال می‌شود.

ترابیان درباره وضعیت مناطق سیل‌زده استان هرمزگان نیز گفت: شهر لیردف در این استان به دلیل تخریب راه‌های دسترسی و قطعی برق دچار قطعی ارتباطات است و از امروز صبح نیز تجهیزات اضطراری ارسال شده به این منطقه در انتظار ایجاد جاده دسترسی هستند و در صورت مهیا شدن دسترسی، ارتباطات این شهر نیز متصل می شود.
بنا بر اعلام وزارت ارتباطات، وی درباره میزان خسارت سیل اخیر به زیرساخت های ارتباطی در مناطق سیل نیز افزود: هنوز برآورد دقیقی از میزان خسارت ها نشده است.
کد مطلب: 59518
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام