۰
plusresetminus
شنبه ۲۸ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۰۰

ساخت کفی کفش هوشمند با توانایی ارائه پیشنهادهای ورزشی

ایتنا- کمپانی Nurvv به‌تازگی از کفی کفش هوشمند ویژه‌ای رونمایی کرده است که می‌تواند به‌عنوان یک مربی خصوصی عمل کند.
ساخت کفی کفش هوشمند با توانایی ارائه پیشنهادهای ورزشی
کمپانی Nurvv به‌تازگی از کفی کفش هوشمند ویژه‌ای رونمایی کرده است که می‌تواند به‌عنوان یک مربی خصوصی عمل کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، پیش‌ازاین کمپانی‌های فناوری و ورزشی به ساخت کفش‌های هوشمند روی آورده بودند اما کمپانی Nurvv به‌تازگی کفی کفش ویژه‌ای ساخته است که می‌تواند کاربر را به یک دونده حرفه‌ای تبدیل کند. کفی‌های Nurvv Run به 32 حس‌گر متفاوت مجهز شده‌اند که با اتصال به نرم‌افزار موبایل و با استفاده از ردیاب‌های GPS می‌تواند شمار را طی در فرایند دویدن و پس‌ازآن مربیگری کند.
 
 
 
همچنین شما به لطف بازخوردهای دیداری، شنیداری و لمسی می‌توانید در طی حال رفتن اطلاعات مرتبط با ریتم راه رفتن، طول قدم‌ها و سرعت کلی‌تان را در نرم‌افزار موبایلی این دستگاه مشاهده کنید. علاوه بر این شما با مراجعه به این نرم‌افزار می‌توانید اطلاعاتی دیگری نظیر میزان چرخش پا و میزان برخورد پا قسط جلویی پا با زمین را در اختیار داشته باشید.
 
علاوه بر این، سیستم Run به‌کاررفته در این کفی به شما می‌گوید که چه زمانی می‌بایست سرعت خود را کم کنید. این سیستم می‌تواند مشکلاتی که منجر به آسیب‌دیدگی می‌شوند را تشخیص بدهد و به شما در رابطه با تمرین بیش‌ازحد هشدار بدهد و درنهایت با کمک این اطلاعات روزهایی استراحت شمارا تعیین کند.
 
پیش‌فروش این کفی هوشمند هم‌اکنون آغاز شده است و قیمت در نظر گرفته شده برای 6 سایز مختلف آن 300 دلار است. تاریخ عرضه این محصول نیز 20 ژانویه است. البته لازم به ذکر است که همگام‌سازی این محصول با اپل واچ موجب شده است که نیاز به حمل سخت‌افزاری مانند تلفن همراه هوشمند برای دریافت راهنمایی‌ها به هنگام دویدن مرتفع شود. 
 
کد مطلب: 59486
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام