۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۴

این کفش ورزشی خود را شبیه به پای شما می‌کند + ویدیو

ایتنا - ماژول هوشمند کفش ورزشی جدید از طریق پدهای بی‌سیم Qi شارژ می‌شود و هر بار که انرژی لازم در باتری آن ذخیره می‌شود، کاربر می‌تواند به مدت پنج روز از قابلیت‌های آن استفاده کند.
این کفش ورزشی خود را شبیه به پای شما می‌کند + ویدیو

شرکت کفش ورزشی هوشمندی روانه بازار کرده است که با نام Fi شناخته می‌شود و قادر است بدون هر گونه اقدام ویژه اندازه خود را با اندازه پای فرد مورد نظر هماهنگ کند.

به گزارش ایتنا به نقل از ورج، نام این کفش از Fit Intelligence به عنی «تناسب هوشمند» گرفته شده است و شرکت سازنده ادعا می‌کند که صاحب کفش با حرکت دست خود روی ماژولی که در قسمت بالای کفش تعبیه شده است می‌تواند آن را با اندازه پای خود سازگار کند.

در این ماژول یک دستگاه میکروکنترلی تعبیه شده است که یک جفت کابل آبی رنگ به آن متصل می‌شود و این کابل از همه نقاط کفش ورزشی عبور کرده است. ماژول هوشمند به صورت بی‌سیم به اپلیکیشن موبایلی یا ساعت هوشمند اپل متصل می‌شود و کاربر از این طریق می‌تواند سایز کفش را با سایز پای خود هماهنگ کند.

این کفش ورزشی مدل جدید کفش هوشمند قبلی پوما محسوب می‌شود که سال 2016 روانه بازار شد و با نام «اوتو-دیسک» قابلیت مشابهی را عرضه می‌کرد.

ماژول هوشمند کفش ورزشی جدید از طریق پدهای بی‌سیم Qi شارژ می‌شود و هر بار که انرژی لازم در باتری آن ذخیره می‌شود، کاربر می‌تواند به مدت پنج روز از قابلیت‌های آن استفاده کند. البته کفش ورزشی Fi قابلیت‌هایی نظیر سیستم گام شمار یا محاسبه تعداد کالری‌های مصرف شده در بدن را شامل نمی‌شود و از این نظر احتمال می‌رود مدل بعدی آن پیشرفته‌تر باشد.

شرکت پوما هم اکنون این کفش ورزشی را به صورت آزمایشی در اختیار گروهی از افراد قرار داده است تا بازخورد آنها را دریافت کند. کفش ورزشی Fi قرار است از سال 2020 میلادی با قیمت 330 دلار وارد بازار شود.

   
 
کد مطلب: 55889
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام