۰
plusresetminus
جمعه ۲۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۰

رونمایی از تلویزیون‌های مینی LED توسط TCL در نمایشگاه CES 2020

ایتنا- کمپانی چینی تی.سی.ال اعلام کرده است که قرار است تا جدیدترین تلویزیون مینی ال.ای.دی خود را به نمایشگاه CES 2020 بیاورد.
رونمایی از تلویزیون‌های مینی LED توسط TCL در نمایشگاه CES 2020
کمپانی چینی تی.سی.ال اعلام کرده است که قرار است تا جدیدترین تلویزیون مینی ال.ای.دی خود را به نمایشگاه CES 2020 بیاورد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  techradar، تلویزیون‌های مینی ال.ای.دی از ال‌ای.دی‌های کوچک‌تری بهره می‌برند که می‌توان با استفاده از آنها نور پس زمینه صفحه را کنترل کرد. اگرچه کنترل نور پیکسل به پیکسل مینی ال.ای.دی ها مثل صفحه نمایش OLED نیست اما روشنایی آنها می تواند بسیار بیشتر از ال.ای.دی‌ها باشد و همین امر در هنگام نمایش تصاویر و محتوای با دامنه دینامیک بالا تفاوت بسیار زیادی ایجاد می‌کند.
 
 تلویزیون‌های مینی LED
 
البته مسلم است که تی.سی.ال تنها کمپانی حاضر در CES نیست و قطعا تولیدکنندگان قوی دیگر مثل سامسونگ، ال.جی و سونی هم با فناوری‌های جدید خود در این نمایشگاه حضور دارند. احتمالا سونی از پنل‌های‌جدید OLED خود رونمایی خواهد کرد و سامسونگ هم نسل جدید تلویزیون‌های OLED خود را به نمایش در خواهد آورد و در این میان خلاقیت اصلی باز هم با تی.سی.ال خواهد بود.
 
با اینحال نباید قدرت فناوری‌های دیگر مثل تلویزیون های 8K ال.سی.دی و ال.ای.دی را فراموش کنیم و می‌توانیم انتظار داشته باشیم که تلویزیون‌های ساخته شده با این فناوری‌ها هم در CES رونمایی شوند. باید منتظر بود و دید که آیا فناوری جدید دیگری در رابطه با تلویزیون‌ها در این رخداد رونمایی می‌شود یا خیر.
 
کد مطلب: 59379
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام