۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۳ دی ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۵۵

عرضه تلویزیون‌های بدون حاشیه سامسونگ در CES 2020

ایتنا- شایعه شده است که سامسونگ قرار است تا تلویزیون جدیدی را بدون هیچ حاشیه و لبه‌ای در چهار طرف صفحه‌نمایش به بازار عرضه کند.
عرضه تلویزیون‌های بدون حاشیه سامسونگ در CES 2020
شایعه شده است که سامسونگ قرار است تا تلویزیون جدیدی را بدون هیچ حاشیه و لبه‌ای در چهار طرف صفحه‌نمایش به بازار عرضه کند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  metro، صنایع فناوری امروز جنگ بزرگی را بر ضد حاشیه صفحه‌نمایش‌ها به راه انداخته‌اند. این حاشیه‌ها در تلفن‌های همراه هوشمند در حال حذف شدن هستند و به نظر می‌رسد که سامسونگ به‌عنوان یکی از پیشروهای این ترند قصد دارد تا تلویزیون بدون حاشیه‌ای را هم در CES 2020 رونمایی کند.
 
احتمالاً این تلویزیون جدید سامسونگ به نام Q900T یا Q950T خوانده شود. اطلاعات تکمیلی در رابطه با این تلویزیون هنوز افشا نشده است اما به گفته افراد فعال در این صنعت تلویزیون بدون حاشیه سامسونگ در اندازه 65 اینچ به بازار عرضه خواهد شد و شباهت زیادی به یک قطعه شیشه بزرگ معلق دارد.
 
 
 
البته سابقه سامسونگ در رونمایی از فناوری‌های خلاقانه و تا حدی عجیب در نمایشگاه CES بسیار بالا است و سال گذشته هم این کمپانی در این نمایشگاه تلویزیون بسیار عظیم‌الجثه‌ای را معرفی کرد که به حدی بزرگ بود که در خانه بسیاری از کاربران عادی جا نمی‌شد.
 
گفته می‌شود که تلویزیون بدون حاشیه سامسونگ از فناوری میکرو ال.ای.دی بهره خواهد برد. فناوری میکرو ال ای دی درواقع از ال ای دی های میکروسکوپی بسیار ریزی تشکیل شده‌اند که به رنگ‌های آبی، قرمز و سفید درمی‌آیند. کیفیت تصویر ارائه‌شده توسط این فناوری بسیار بالا و رنگ‌های آن به حدی زنده‌اند که هیچ فناوری صفحه‌نمایش دیگری نمی‌تواند با آن‌ها به رقابت بپردازد.
 
کد مطلب: 59423
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام