۰
plusresetminus
سه شنبه ۱۰ دی ۱۳۹۸ ساعت ۰۴:۰۰

احتمال عرضه نسخه لایت گلکسی اس 10 و نوت 10

ایتنا- تمامی نشانه‌ها خبر از آن دارند که سامسونگ در آینده‌ای نه‌چندان دور نسخه‌های ارزان‌تر دو پرچم‌دار خود یعنی گلکسی اس 10 و نوت 10 را به بازار عرضه خواهد کرد.
احتمال عرضه نسخه لایت گلکسی اس 10 و نوت 10
تمامی نشانه‌ها خبر از آن دارند که سامسونگ در آینده‌ای نه‌چندان دور نسخه‌های ارزان‌تر دو پرچم‌دار خود یعنی گلکسی اس 10 و نوت 10 را به بازار عرضه خواهد کرد.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، این دو تلفن همراه جدید که بانام‌های گلکسی اس 10 لایت و نوت 10 لایت شناخته می‌شوند در طی ماه‌های آینده به بازار عرضه خواهند شد و برخی بر این باورند که مراسم رونمایی از آن‌ها در نمایشگاه CES ماه آینده برگزار خواهد شد.
 
البته بسیاری از تولیدکنندگان معمولاً نمایشگاه CES را برای عرضه تلفن‌های همراه هوشمند خود انتخاب نمی‌کنند و تنها وان پلاس قصد دارد تا طرح مفهومی تلفن همراه نسل جدید خود را در این نمایشگاه ارائه بدهد. بااین‌حال زمان شایعه شده برای رونمایی از این دو تلفن همراه سامسونگ منطقی به نظر می‌رسد چراکه پرچم‌دار آینده این کمپانی در کنگره جهانی موبایل در ماه فوریه رونمایی می‌شود.
 
علاوه بر این برخی از مشخصات داخلی این دو تلفن‌های همراه هوشمند افشا شده است که با شایعه‌های ارائه‌شده منطبق است. گزارش‌ها نشان از آن دارد که این تلفن همراه هوشمند احتمالاً با صفحه‌نمایش 6.7 اینچی SuperAMOLED با رزولوشن 2400x1080 و حفره‌ای برای دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی آن عرضه می‌شود.
 
 
 
می‌توان این تلفن همراه هوشمند را نسخه تغییر نام داده شده گلکسی A91 خواند که با پردازنده اسنپ دراگون 855، 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه می‌شود. علاوه بر این کاربران می‌توانند از درگاه میکرو اس.دی این تلفن همراه برای افزودن حافظه‌ای تا سقف حجم 1 ترابایت استفاده کنند.
 
همچنین دوربین اصلی سه‌گانه در نظر گرفته‌شده برای گلکسی اس 10 لایت دارای سه لنز 48، 12 . 5 مگاپیکسلی است. وجود این اعداد و ارقام روی کاغذ برای چنین تلفن همراه بسیار جذاب است. گزارش‌ها حاکی از آن هستند که این همراه هوشمند یا قیمت 753 دلار به فروش می‌رسد.
 
از طرف دیگر گلکسی نوت 10 لایت با صفحه‌نمایش 6.7 اینچی SuperAMOLED، پردازنده اگزینوس 9810، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه می‌شود که می‌توان آن را با کمک درگاه میکرو اس دی تا سقف 512 گیگابایت ارتقا داد. این تلفن همراه با جک 3.5 میلی‌متری عرضه می‌شود و هر سه لنز تخصصی دوربین  سه‌گانه آن 12 مگاپیکسلی هستند. قیمت در نظر گرفته‌شده برای این محصول 674 دلار است.
 
کد مطلب: 59291
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام