۰
plusresetminus
شنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۲:۵۲

جف بزوس خواهان تجارت بیشتر با پنتاگون است

ایتنا- جف بزوس به‌عنوان رییس آمازون به‌تازگی اعلام کرده است که قراردادهای نظامی و کمپانی‌های بزرگ فناوری باید همگی برای کشور خود تلاش کنند.
جف بزوس خواهان تجارت بیشتر با پنتاگون است
جف بزوس به‌عنوان رییس آمازون به‌تازگی اعلام کرده است که قراردادهای نظامی و کمپانی‌های بزرگ فناوری باید همگی برای کشور خود تلاش کنند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  engadget، جف بزوس به‌تازگی از علاقه وافرش برای انجام تجارت بیشتر با پنتاگون خبر داد. او در این رابطه اظهار کرد که:« اگر کمپانی‌های بزرگ فناوری قراردادهای نظامی را رد کنند، آمریکا با مشکل بسیار بزرگی مواجه می‌شود.»
 
البته نمی‌توان انتظار داشت که آمازون نیز مانند گوگل نظرش را در رابطه با قراردادهای نظامی تغییر بدهد زیرا جف بزوس اصلا مایل به انجام این کار نیست. او در همین راستا در آخر هفته‌ای که گذشت به مهمانان انجمن دفاع ملی ریگان اعلام کرد که اگر کمپانی‌های فناوری بزرگ از وزارت دفاع رو برگردانند، آمریکا در مشکل بزرگی گرفتار خواهد شد.
 
 
 
او در ادامه اظهار کرد که آمریکایی‌ها «آدم‌های خوبی بوده‌اند»  و ضروری است که ایالات‌متحده در زمینه‌هایی مانند پرواز فضایی از کشورهایی نظیر چین که در این زمینه موفقیت‌های زیادی به دست آورده و توجه جهانی را به خود جلب کرده‌اند، پیشی بگیرد.
 
البته کمپانی آمازون و جف بزوس به‌طور دائمی و در تمامی جنبه‌های سیاسی از دولت پشتیبانی نمی‌کنند و حتی وزارت دفاع را به بستن قرارداد با مایکروسافت به دلیل پیروی از تعصب بی‌دلیل و ضد آمازونی ترامپ متهم کرده‌اند.
 
کد مطلب: 59125
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام