۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۱

ارائه قابلیت جدید اندروید برای تمرکز بیشتر حواس کاربر

ایتنا- گوگل به‌تازگی قابلیتی جدیدی را برای اندروید 9 و از 10 عرضه کرده است که کاربران می‌توانند با استفاده از آن نرم‌افزارهایی که موجب حواس‌پرتی‌شان می‌شود را مسدود کنند.
ارائه قابلیت جدید اندروید برای تمرکز بیشتر حواس کاربر
گوگل به‌تازگی قابلیتی جدیدی را برای اندروید 9 و از 10 عرضه کرده است که کاربران می‌توانند با استفاده از آن، نرم‌افزارهایی که موجب حواس‌پرتی‌شان می‌شود را مسدود کنند.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، مشکل اصلی داشتن تلفن همراه هوشمند آن است که وسوسه بسیار زیادی برای استفاده از نرم‌افزارهای خود مختلف را با خود به همراه دارد که همین امر موجب می‌شود که تمرکز افراد روی یک کار دچار مشکل شود.
 
گوگل در ابتدای سال جاری قول داد که مشکل یادشده را با ارائه قابلیتی به نام حالت تمرکز یا Focus mode برطرف کند.
این ابزار جدید شما را از باز کردن نرم‌افزارهایی که ممکن است موجب پرت شدن حواستان بشود، بازمی‌دارد.
برای تنظیم این نرم‌افزار تنها کافی است نرم‌افزارهایی که موجب حواس‌پرتی‌تان می‌شوند را انتخاب کرده و آنها را تا زمانی که می‌خواهید، قفل کنید.
 گوگل اندروید
 
"حالت تمرکز" برای اولین بار در تابستان سال میلادی جاری در کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل به‌عنوان بخشی از قابلیت‌های اندروید 10 رونمایی شد.
گفتنی است این قابلیت هم‌اکنون از حالت بتا خارج شده، و گوگل اعلام کرده است که افزایش مدت تست آن موجب شده است که ارائه خدمات به کاربران تلفن‌های همراه بسیار بهتر و باکیفیت‌تر شود.
 
از قابلیت‌های افزوده شده به این بخش، توانایی تنظیم تایمر عادی برای مسدود کردن نرم‌افزارها در زمان‌هایی است که می‌خواهید حداکثر تمرکز را روی یک کار داشته باشید.
اگر از دستگاه اندروید 9 یا 10 مجهز به ابزار Digital Wellbeing استفاده می‌کنید، می‌توانید از امروز به قابلیت تمرکز دسترسی داشته باشید.
 
کد مطلب: 59081
برچسب ها: اندروید 10 گوگل
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام