۰
plusresetminus
چهارشنبه ۸ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۴۶

گوگل به‌زودی فقط اندروید 10 را برای محصولات خود معتبر خواهد شناخت

ایتنا- کمپانی گوگل تولیدکنندگان تلفن‌های همراه مجهز به سیستم‌ عامل اندروید را ملزم می‌کند که تمامی تلفن‌های همراه را از تاریخ 31 ژانویه 2020 با اندروید 10 به بازار عرضه کنند.
گوگل به‌زودی فقط اندروید 10 را برای محصولات خود معتبر خواهد شناخت
کمپانی گوگل تولیدکنندگان تلفن‌های همراه مجهز به سیستم عامل اندروید را ملزم می‌کند که تمامی تلفن‌های همراه را از تاریخ 31 ژانویه 2020 با اندروید 10 به بازار عرضه کنند.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی indiatimes، پس از تاریخ 31 ژانویه سال آینده میلادی، کمپانی گوگل تنها دستگاه‌های جدیدی را تائید می‌کند که از آخرین نسخه اندروید یعنی اندروید 10 استفاده می‌کنند.
همچنین این کمپانی، دستگاه‌های جدیدی که از اندروید 9 پای استفاده می‌کنند را به‌هیچ‌وجه تائید نخواهد کرد.
 
اطلاعات مرتبط با تصمیم جدید گوگل، در جدیدترین نسخه پیش‌نیازهای GMS گوگل آورده شده است.

GMS مخفف عبارت Google Mobile Services است و در واقع شامل مجموعه‌ای از نرم‌افزارها و خدمات گوگل است که توسط تولید کننده تجهیزات اصلی، شرکا و توسعه‌دهندگان XDA اعتبار دریافت کرده است.
 
 
مجموعه GMS شامل نرم‌افزارهایی مانند گوگل پلی استور و خدمات گوگل پلی، و از سوی دیگر نداشتن GMS به معنای آن است که دستگاه‌ها خدمات گوگل را به‌صورت پیش‌فرض نصب نخواهند داشت.

گزارش‌ها نشان می‌دهند که تولیدکنندگان تجهیزات اصلی به‌منظور دریافت تأییدیه برای عرضه پیش‌فرض مجموعه GMS برای دستگاه‌های تولیدشده‌شان باید ساخت نرم‌افزارهای هر یک از دستگاه‌هایی که برای تائید گوگل می‌سازند را ثبت کنند.
 
فرایند دریافت تأییدیه شامل داشتن پیش‌نیازهای ارائه شده در سند تعریف سازگاری(CDD) و سند پیش‌نیازهای GMS و گذراندن تست‌های خودکار از قبیل مجموعه آزمون سازگاری(CTS)، مجموعه تست فروشنده(VTS) و مجموعه تست گوگل(GTS) است.
 
کد مطلب: 58583
برچسب ها: گوگل اندروید 10
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام