۰
plusresetminus
شنبه ۹ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۷:۱۸

برنامه ویژه مایکروسافت برای سازگاری جیمیل با آوت‌لوک

ایتنا- گزارش‌ها حاکی از آن است که مایکروسافت قصد دارد تا حساب‌های کاربری جیمیل را به‌صورت کلی با اوت لوک یکپارچه کند و برخی از کاربران نیز هم‌اکنون می‌توانند این قابلیت را آزمایش کنند.
برنامه ویژه مایکروسافت برای سازگاری جیمیل با آوت‌لوک
گزارش‌ها حاکی از آن است که مایکروسافت قصد دارد تا حساب‌های کاربری جیمیل را به صورت کلی با اوت‌لوک یکپارچه کند و برخی از کاربران نیز هم‌اکنون می‌توانند این قابلیت را آزمایش کنند.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی theinquirer، این یکپارچگی با ارتباط حساب کاربری گوگل با یک حساب کاربری اوت‌لوک ممکن می‌شود و در این صورت تمامی ایمیل‌ها، ورودی‌های تقویم و حتی گوگل داکز به‌صورت یکجا برای کاربر نمایش داده می‌شوند.
 
البته ورودی‌ها به‌صورت جداگانه در تقویم‌ها یا بخش دریافتی‌ها نگهداری می‌شوند پس تشخیص آنها از هم برای کاربر آسان خواهد بود.
اسناد گوگل درایو از درون اوت‌لوک قابل مدیریت نیست، اما در صورت به دست آوردن این دسترسی می‌توانید بدون در نظر گرفتن استفاده از حساب کاربری اوت‌لوک یا جیمیلتان فایل‌های مختلف را انتخاب کرده و به ایمیل خود متصل کنید.
 
 
البته برخی سوال‌هایی که در اینجا مطرح می‌شود این است که این قابلیت چه زمانی به‌صورت کلی عرضه خواهد شد، و آیا رایگان خواهد بود یا تنها مختص کسانی خواهد بود که برای اشتراک آفیس 365 پول پرداخت کرده‌اند خواهد بود.

همچنین این احتمال وجود دارد که قابلیت ذکرشده فقط برای کاربران پرو در دسترسی باشد و حتی ممکن است عرضه آن رایگان باشد.
 
مایکروسافت تائید کرده است که هم‌اکنون برخی از کاربران می‌توانند این قابلیت جدید را تست کنند، اما اطلاعاتی در رابطه بازمان عرضه آنها و افراد واجد شرایط استفاده از این ویژگی‌های جدید اعلام نشده است.
 
این حرکت مثالی دیگر برای تغییر شکل و هویت مایکروسافت است، زیرا این کمپانی هم‌اکنون به وجود رقبای سرسخت خود پی برده است.
رقبایی نظیر GSuite هم‌اکنون یکپارچگی اوت‌لوک را کاملا ممکن کرده‌اند تنها راه متقاعد کردن کاربران برای استفاده از سرویس‌های مایکروسافت ارائه خدماتی مشابه با GSuite است.
 
رابط کاربری دسکتاپ/وب نیز بهترین درآمد برای انجام دادن کارها به روش اوت‌لوک است و استفاده از نسخه‌های اندروید و iOS نرم‌افزار اوت‌لوک را گسترش خواهد داد.
 
کد مطلب: 58895
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام