۰
plusresetminus
شنبه ۳ اسفند ۱۳۹۸ ساعت ۱۱:۱۶

امکانات ویژه مدیریت فایل برای جیمیل روی iOS

ایتنا- به‌روزرسانی جدید نرم‌افزار جیمیل برای سیستم‌عامل iOS که کاربران اجازه می‌دهد که فایل‌های پیوست را از منابع بیشتری انتخاب و ارسال کنند.
امکانات ویژه مدیریت فایل برای جیمیل روی iOS
به‌روزرسانی جدید نرم‌افزار جیمیل برای سیستم عامل iOS که کاربران اجازه می‌دهد که فایل‌های پیوست را از منابع بیشتری انتخاب و ارسال کنند.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی engadget، نرم‌افزار جیمیل سیستم عامل iOS ارسال پیوست‌ها را آسان‌تر خواهد کرد.
کاربران پیش‌ از این تنها می‌توانستند تصاویر ثبت‌شده با دوربین عکس‌ها یا فایل‌های موجود در گوگل درایو را در ایمیل‌ها پیوست کنند.
 
با این‌ حال، به‌روزرسانی جدید این نرم‌افزار به کاربران اجازه می‌دهد که از نرم‌افزار Files نیز به ارسال پیوست بپردازند. به‌ این‌ ترتیب، شما از این‌ پس می‌توانید هر فایلی را از  iCloud Drive، حافظه داخلی تلفن همراه یا سرویس‌های متصل مانند دراپ باکس به‌صورت ایمیل ارسال کنید.
 
 
 
کاربران از این‌ پس می‌توانند با کلیک روی آیکون پیوست‌ها به بخش "Attachments" وارد شده و آیکون فولدر را انتخاب کنند.
البته این تغییر در ابتدای امر چندان بزرگ و چشمگیر به نرم نمی‌رسد اما اظهارات و گلایه‌های همیشگی کاربران در رابطه با محدود بودن قابلیت‌های ارسال فایل در نرم‌افزار جیمیل iOS موجب شده است تا تغییراتی از این‌ دست با آغوشی باز مورد استقبال قرار بگیرند.
 
لازم به ذکر است که این نرم‌افزار در سال گذشته میلادی با تغییرات عمده‌ای مواجه شده است که از میان آنها می‌توان به طراحی جدید و تغییر سریع‌تر میان حساب‌های کاربری اشاره کرد.
جیمیل از آن زمان تاکنون قابلیت‌های دیگری از قبیل جلوگیری از بارگذاری خودکار عکس‌ها را به این نرم‌افزار افزوده است اما جای خالی گسترش دادن منابع فایل‌های پیوست همیشه احساس می‌شد که به نظر می‌رسد این بار گوگل به این مشکل نیز سروسامان داده است.
 
کد مطلب: 59893
برچسب ها: جیمیل iOS
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام