۰
plusresetminus
چهارشنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۲۱

۵ میلیون دقیقه مکالمه در پیک ترافیک ارتباطات بین ایران و عراق

ایتنا - ​​​​​​​مشاور وزیر ارتباطات گفت: در پیک ترافیک مکالمات ایران و عراق به رقم ۵ میلیون دقیقه مکالمه در شبانه روز در حجم مکالمات وارده و صادره رسیدیم.
۵ میلیون دقیقه مکالمه در پیک ترافیک ارتباطات بین ایران و عراق


مشاور وزیر ارتباطات گفت: در پیک ترافیک مکالمات ایران و عراق به رقم ۵ میلیون دقیقه مکالمه در شبانه روز در حجم مکالمات وارده و صادره رسیدیم.

اسماعیل رادکانی درباره ترافیک دیتای مبادله شده در ایام اربعین، گفت: ترافیک دیتای مبادله شده در ایام اربعین امسال به نسبت سال گذشته رشد ۱۵۰ درصدی (۱.۵) برابری داشته است.

به گزارش ایتنا از مهر، وی درباره مشترکین رومر (دارندگان سیم کارت ایرانی در عراق) نیز افزود: میزان پیامک های ارسالی از ایران به زوار ایرانی داخل عراق نیز رشدی ۱۵۰ درصدی (۱.۵) برابری را نشان می دهد.

مشاور وزیر ارتباطات در امور تأمین و بهبود ارتباطات مناسبت‌های مذهبی، ملی و منطقه‌ای تصریح کرد: تعداد مشترکین رومر دیتا نیز نسبت به اربعین سال گذشته به میزان ۱۴۰ درصدی(۱.۴) برابری افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه در تمام اپراتورها این درصدها با کمی نوسان در همین حدود بوده است، افزود: در پیک ترافیک مکالمات نیز به رقم ۵ میلیون دقیقه مکالمه در شبانه روز در حجم مکالمات وارده و صادره رسیدیم.

رادکانی با تاکید به اینکه وضعیت شبکه ارتباطی از پایداری خوبی برخوردار است، گفت: اربعین امسال پیک ترافیک از سال های گذشته زودتر اتفاق افتاد و شبکه ارتباطی تقریبا  از پیک ترافیک خود در این ایام عبور کرده است.

وی با بیان اینکه، کیفیت ارتباطات به صورت ۲۴ ساعته از طرف اپراتورها و شرکت زیرساخت پایش می شود، افزود: با تعامل خوبی که بین اپراتورها و شرکت زیرساخت ایجاد شده، تمام اپراتورها و شرکت زیرساخت اطلاعات پایشی خود را به اشتراک می گذارند تا بتوانند کیفیت ارتباطات را در حد مطلوبی نگه دارند.
کد مطلب: 58523
برچسب ها: زائرین اربعین
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام