۱
۰
plusresetminus
چهارشنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۴۱

۱۰ میلیون سیم‌کارت به دانش‌آموزان واگذار می‌شود

ایتنا - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با اشاره به مصوبه اینترنت و کودک گفت: ارائه سیم‌کارت دانش‌آموزی در دستور کار قرار دارد و ۱۰ میلیون سیم‌کارت جدید و بسته‌های اینترنتی رایگان به دانش‌آموزان عرضه خواهد شد.
۱۰ میلیون سیم‌کارت به دانش‌آموزان واگذار می‌شود

محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در دیدار با حسین فلاح جوشقانی، رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و جمعی از معاونان و مدیران سازمان که به‌صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، با تقدیر از کارکنان و عملکرد این سازمان در سال گذشته اظهار کرد: سال گذشته سازمان تنظیم مقررات پیگیر حمایت از آموزش مجازی و عدالت آموزشی بود که در کنار برگزاری کمیسیون تنظیم مقررات و تصویب آیین نامه‌هایی که به پیشبرد اهداف کمک کند بسیار موثر بود.

به گزارش ایتنا از ایسنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: مصوبه اینترنت و کودک ما را ملزم می‌کند تا سیم‌کارت‌ مخصوص کودکان ارایه دهیم؛ بنابراین باید شماره‌دهی را در اختیار اپراتورها قرار دهیم. ارائه سیم‌کارت دانش‌آموزی در دستور کار قرار دارد؛ به طوری که  ۱۰ میلیون سیم‌کارت جدید و  بسته‌های اینترنتی رایگان به دانش آموزان عرضه شود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه در آخر دولت یازدهم هستیم، افزود: وظیفه ما خدمت‌رسانی است و اول و آخر دولت نمی‌شناسیم ما همواره برای خدمت‌رسانی به مردم تلاش می‌کنیم و پایان دولت معنا ندارد.  انتظار داریم کارها با جدیت انجام تا اتفاقات خوبی در مدت باقی مانده از دولت انجام شود.
کد مطلب: 64613
نام شما
آدرس ايميل شما


feedback
Iran, Islamic Republic of
برادر بزرگوار این ده میلیون سیم کارت ، گوشی هم نیاز دارد ، و قیمت حداقل یک گوشی هوشمند هم سه میلیون تومان است ، گوشی هم تهیه بشود ، آنتن دهی مناسب و خدمات اینترنت پیوسته نیاز دارد ، فعلا که اینترنت ثابت مانند مورس کار می کند و در ساعت چندین بار قطعی دارد ، اینترنت همراه هم اغلب با آنتن دهی ضعیف روبرو می شود ، با هر که هم که تماس میگیریم یا می گویند خطوط داخلی نویز دارد و یا می گویند تجهیزات مخابراتی ما بیش از جوابگو نیست ، و در یک کلام انگاری همه مدیران در یک چیز اتحاد دارند و آن عدم مدیریت در همه زمینه ها ، از گوشت مرغ گرفته تا مسکن و خودرو و آب و برق و گاز و حالا هم خدمات اینترنت ، و .... خدا به داد فرزندان ما برسد که علاوه بر کمبود های تغذیه ، در آموزش هم انگاری کمبود دارند ، خصوصا آموزش در این دوران کرونایی که به جبر نیازمند اینترنت هستند. و این همه استانداردهای جورواجور که این اپراتورهای محترم کسب می کنند ، عجیب است که چرا اثرات مثبت آنرا مردم حس نمی کنند.
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام