۱
۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۰۹:۱۵
مینگ چی کو:

آیفون SE2 به شدت ارزان خواهد بود

ایتنا- تحلیلگر بزرگ محصولات اپل یعنی مینگ چی کو اعلام کرده است که برخلاف پیش بینی قبلی انجام شده توسط اصحاب رسانه، قیمت نسخه بعدی آیفون SE یعنی آیفون SE2 بسیار ارزان خواهد بود.
آیفون SE2 به شدت ارزان خواهد بود
تحلیلگر بزرگ محصولات اپل یعنی مینگ چی کو اعلام کرده است که برخلاف پیش بینی قبلی انجام شده توسط اصحاب رسانه، قیمت نسخه بعدی آیفون SE یعنی آیفون SE2 بسیار ارزان خواهد بود.

به گزارش ایتنا و به نقل از theinquirer، مینگ چی کو که یکی از منابع همیشه معتبر افشای اطلاعات درباره محصولات شرکت اپل بوده است، این اطلاعات را درست زمانی مطرح کرده است که محصولات اپل در اوج قیمت خود قرار دارند.

نسل اول آیفون SE اندکی نسبت به دیگر محصولات اپل ارزان بود ولی بر اساس اطلاعات جدید منتشر شده باید شاهد تفاوت قیمت بیشتری بین آیفون SE2 و سایر محصولات رده تلفن همراه هوشمند اپل باشیم.
 

با این وجود، قیمت اعلام شده تنها یک تقریب نیست و مینگ چی کو اعلام کرده است که قیمت پایه آیفون SE2 برابر با 399 دلار خواهد بود که این قیمت برای یک دستگاه آیفون، بسیار ارزان است.

همچنین آیفون SE2 به نسبت محصولات نسل 11 آیفون دارای یک گیگابایت رم کمتر خواهد بود و نمایشگر آن نیز ابعاد کوچکی در مقایسه با برداران غول پیکر خود خواهد داشت ولی با توجه به قیمت یاد شده، این مشخصات و کاهش قدرت چندان مهم نیست.

این موضوع بر روی قیمت محصولات قدیمی اپل تاثیرگذار خواهد بود و برای مثال آیفون 8 که قیمتی 449 دلاری دارد، در صورت عرضه آیفون SE2 با قیمت 399 دلار، باید با کاهش قیمت روبرو شود.
 
کد مطلب: 58508
برچسب ها: اپل آیفون
نام شما
آدرس ايميل شما


مرفهین بی‌درد
feedback
Iran, Islamic Republic of
شما به ۳۹۹ دلار میگید ارزون! خبر نیازمند بومی‌سازیست!
مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام