۰
plusresetminus
شنبه ۴ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۶:۳۴

افشای اطلاعاتی جدید از آیفون SE2

ایتنا- اپل تصمیم دارد که تلفن همراه مقرون‌به‌صرفه آیفون SE 2 را با برخی از قابلیت‌های آیفون 11 نظیر تراشه A13 بایونیک به بازار عرضه کند.
افشای اطلاعاتی جدید از آیفون SE2
شرکت اپل تصمیم دارد که تلفن همراه مقرون به صرفه آیفون SE 2 را با برخی از قابلیت‌های آیفون 11 نظیر تراشه A13 بایونیک به بازار عرضه کند.
 
به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی cnet، از مدت‌ها قبل مینگ-چی کو به‌عنوان تحلیلگر اپل از وجود آیفونی مقرون‌به‌صرفه به نام آیفون SE 2 خبر داده بود.

کو اعلان کرده که این تلفن همراه از لحاظ ظاهری به آیفون 8 شباهت خواهد داشت و طراحی مربعی آیفون SE سال 2016 را به ارث نخواهد برد.
 
به‌ این‌ ترتیب می‌توان انتظار داشت که این آیفون جدید با صفحه‌نمایشی 4.7 اینچی و دکمه هوم به بازار عرضه شود اما خبری از فیس آیدی در آن نخواهد بود.
علاوه بر این دوربین پشتی این دستگاه نیز تک لنزی خواهد بود و از طراحی دوربین دو لنزی آیفون 11 دست کشیده شده است.
 
 آیفون SE2
 
کو همچنین پیش‌بینی کرده است که این تلفن همراه از تراشه A13  بایونیک به همراه 3 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد که نسخه 128 گیگابایتی آن نیز برای خرید موجود خواهد بود.

رنگ‌های این تلفن همراه نیز به نسبت آیفون 11 ساده‌تر بوده و به خاکستری، نقره‌ای و قرمز محدود خواهند شد.
 
البته هیچ‌کدام از این سخت‌افزار برای دستگاه‌های اپل جدید نیستند و همین امر موجب می‌شود که قیمت آیفون SE 2 حتی از آیفون 8 حال حاضر نیز ارزان‌تر باشد.

این آیفون که به‌احتمال بسیار زیاد در رده قیمتی پایین‌تر از 399 دلار به بازار عرضه می‌شود با تلفن‌های همراه نه‌چندان گران اندرویدی نظیر پیکسل 3A رقابت خواهد کرد.
 
ارائه گزینه‌ای ارزان برای کشورهایی که قدرت خرید مردم ایالات‌متحده را ندارند اهمیت بسیار زیادی دارد، زیرا در کشورهایی نظیر هندوستان در نیمه اول سال 2018 میلادی تنها 4 درصد بازار به تلفن‌های همراه گزان قیمت(بیش از 450 دلار) تعلق داشت و به همین ترتیب ساخت آیفونی ارزان‌قیمت برای رقابت با دستگاه‌هایی نظیر وان پلاس 7T و سامسونگ گلکسی A50 در چنین بازارهایی بسیار منطقی به نظر می‌رسد.
 
کد مطلب: 58567
برچسب ها: اپل
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام