۰
plusresetminus
شنبه ۶ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۱۴:۱۷

گوشی تاشوی ارزان‌قیمت سامسونگ به بازار می‌آید

ایتنا - گلکسی فولد هم‌اکنون با قیمت دوهزار دلار در بازار فروخته می‌شود اما با توجه به محبوبیت تلفن‌های هوشمند، سامسونگ در نظر دارد نسخه ارزان‌قیمت‌تری از این گوشی را عرضه کند.
گوشی تاشوی ارزان‌قیمت سامسونگ به بازار می‌آید

طبق گزارشی جدید سامسونگ قصد دارد یک نسخه ارزانتر از موبایل گلکسی فولد با حافظه ۲۵۶ گیگابایت عرضه کند.

به گزارش ایتنا از مهر، سامسونگ بالاخره موبایل گلکسی فولد را در بازارهای مختلف سراسر جهان عرضه کرد.  این در حالی است که پس از ماه ها تاخیر فروش موبایل تاشو به تازگی آغاز شده است.

این موبایل با برچسب قیمتی ۲ هزار دلار، گرانقیمت است اما به نوشته SamMobile، سامسونگ هم اکنون مشغول ساخت یک نسخه ارزان‌تر از گلکسی فولد است. نسخه ارزان‌تر گلکسی فولد در گستره وسیع تری از جهان عرضه می‌شود. به نوشته این وب سایت، نسخه جدید حافظه ۲۵۶ گیگابایتی (به جای ۵۱۲ گیگابایتی) خواهد داشت تا با قیمت ارزان‌تر عرضه شود. 

البته عرضه یک موبایل تاشو ارزان‌تر نیز معقولانه به نظر می‌رسد. در حال حاضر سامسونگ مشغول بررسی میزان مقبولیت طراحی تاشو این دستگاه است.
گلکسی فولد تازه عرضه شده برخلاف نمونه اولیه در بازار کره جنوبی و آمریکا با استقبال روبرو شده است. بنابراین یک نسخه ارزان‌تر آن که در بازارهای بیشتری عرضه می‌شود، گام  بعدی سامسونگ در ارائه نسل جدید طراحی برای جمعیت وسیع تری است.
کد مطلب: 58294
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام