۰
plusresetminus
چهارشنبه ۳ مهر ۱۳۹۸ ساعت ۰۵:۰۰

خبر شوکه کننده برای اینتل: مایکروسافت برای نسل بعدی سرفیس سراغ تراشه‌های ای‌ام‌دی می‌رود

ایتنا - گزارش‌های به‌دست‌آمده از WinFuture نشان می‌دهد که نسخه جدید لپ‌تاپ‌های سرفیس کمپانی مایکروسافت به‌احتمال بسیار زیاد به‌جای جدیدترین تراشه Core از اینتل با تراشه ای‌ام‌دی به بازار عرضه خواهند شد.
خبر شوکه کننده برای اینتل: مایکروسافت برای نسل بعدی سرفیس سراغ تراشه‌های ای‌ام‌دی می‌رود
دستگاه‌های مایکروسافت سرفیس جدید که در ابتدای ماه اکتبر به بازار عرضه خواهند شد به‌جای پردازنده‌های اینتل از تراشه‌های ای‌ام‌دی استفاده می‌کنند.
 
به گزارش ایتنا و به نقل از  theinquirer، گزارش‌های به‌دست‌آمده از WinFuture نشان می‌دهد که نسخه جدید لپ‌تاپ‌های سرفیس کمپانی مایکروسافت به‌احتمال بسیار زیاد به‌جای جدیدترین تراشه Core از اینتل با تراشه ای‌ام‌دی به بازار عرضه خواهند شد.
 
این نشریه المانی در این رابطه اظهار کرد:« با توجه به یک سری از ورودهای مربوط در دیتابیس‌های غیرعمومی خرده‌فروشان اروپایی مطمئن هستیم که لپ‌تاپ سرفیس 3 جدید 15 اینچی قطعاً به تراشه‌های ای‌ام‌دی مجهز خواهند بود...با توجه به وضعیت فعلی ما سه نوع لپ‌تاپ سرفیس 3 با صفحه‌نمایش 15 اینچی مبتنی بر تراشه‌های ای‌ام‌دی مواجه شدیم.»
 
 
 
بااین‌حال ازآنجایی‌که بسیاری از لپ‌تاپ‌های نام‌آشنا و قدرتمند در طی هفته‌های گذشته با پردازنده اینتل به بازار عرضه شدند انتظار داشتیم که سرفیس های جدید نیز با نسخه دهم تراشه‌های لپ‌تاپ Ice Lake یا Comet Lake ارائه شوند. البته گزینه‌های مجهز به تراشه‌های اینتل نیز ممکن است به بازار عرضه شود ولی نسخه‌های ای‌ام‌دی احتمالا با توجه به نوع پردازنده استفاده شده، قوی‌تر نسخه‌های مجهز به تراشه‌های اینتل خواهند بود.
 
علاوه بر این اگر نسخه 15اینچی لپ‌تاپ سرفیس در دست ساخت باشد و برای جماعت خلاق طراحی شده باشد پس می‌توان ادعا کرد که تراشه‌های ای‌ام‌دی با قادرت بالای خود در انجام کارهای هم‌زمان مانند رندر کردن ویدیوها انتخاب مناسب‌تری است. همچنین با توجه به این تصمیم مایکروسافت اگر نسل جدید سرفیس‌بوک با تراشه رایزن و کارت گرافیکی تیم رد (Team Red) عرضه شود تعجب نخواهیم کرد.
 
البته تمامی این اطلاعات در حال حاضر در حد شایعه و گمانه‌زنی است و مایکروسافت هیچ‌کدام از آن‌ها را به‌صورت رسمی تائید نکرده و احتمالا تا مراسم رونمایی نیز تائید نخواهد کرد.
 
کد مطلب: 58182
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام