۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۱۷

مایکروسافت علت تغییر در سرفیس ۳ را توضیح داد

ایتنا- محصول جدید سری سرفیس مایکروسافت با استقبالی بی‌نظیر روبرو شده است و به همین دلیل نیز مسئولان مایکروسافت از تغییرات اعمال شده بر روی این تبلت راضی هستند و درباره علت انجام این تغییرات نیز توضیاتی را ارائه کرده‌اند.
مایکروسافت علت تغییر در سرفیس ۳ را توضیح داد


محصول جدید سری سرفیس مایکروسافت با استقبالی بی‌نظیر روبرو شده است و به همین دلیل نیز مسئولان مایکروسافت از تغییرات اعمال شده بر روی این تبلت راضی هستند و درباره علت انجام این تغییرات نیز توضیحاتی را ارائه کرده‌اند.


به گزارش ایتنا از رایورز از theregister، شرکت مایکروسافت اعلام کرده است که علت اصلی این تغییرات، احترام به خواسته مشتریان این شرکت بوده است.
دو مورد از بزرگ‌ترین تغییرات انجام شده بر روی محصولات را می‌توان تغییر از پردازنده ARM به پردازنده‌های سری اینتل و همچنین استفاده از نسخه کامل ویندوز به‌جای نسخه RT آن دانست.


در این میان پانوس پانی به عنوان مدیر پروژه سرفیس درباره این تغییرات می‌گوید: «شاید برای مشتریان این محصول، تنها یک روز برای عرضه آن مطرح بوده است ولی برای ما این تبلت با سال‌ها تحقیق و تلاش ساخته شده است. ما برای مدت زمانی طولانی به خواسته‌ها و سخنان مشتریان خود گوش فرا دادیم و به این ترتیب موفق شدیم تا با تلفیق این خواسته‌ها با تجربیات خود از معماری‌های محصولات پیشین و دانش مهندسان خود بتوانیم یک محصول ویژه و بسیار نیرومند و در عین حال زیبا را نیز تولید کنیم.»

شایان ذکر است که مایکروسافت علیرغم استفاده از پردازنده‌های اینتل به جای پردازنده‌های ARM، بازهم سعی در کاهش قیمت محصولات خود داشته است و به این ترتیب به‌نظر می‌رسد که پس از سپری شدن چند نسل از آزمون و خطا برای تبلت‌های سرفیس، سرانجام این سری به ساحل آرامش رسیده‌اند و می‌توان شاهد استقبال مخاطبین در سطوح گسترده، از این محصول منحصر به‌فرد بود.
 
کد مطلب: 35290
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام