۰
plusresetminus
شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ ساعت ۰۸:۳۸

آیا آیفون تا شو پس از آیپد جدید معرفی خواهد شد؟

ایتنا - شایعات حاکی از آن است که کمپانی اپل قصد دارد تا آیپد تاشوی ویژه‌ای را با فناوری حسگر ادغام‌شده در صفحه‌نمایش عرضه کند. این آیپد جدید که تاریخ عرضه آن برای سال 2021 میلادی تخمین زده شده است قابلیت‌های خلاقانه‌ای دارد که ممکن است بازار راکد تبلت‌ها را از حالت فعلی خارج کند.
آیا آیفون تا شو پس از آیپد جدید معرفی خواهد شد؟
اپل قصد دارد که دستگاه تاشوی خود را تا سال 2021 میلادی به بازار عرضه کند اما قیمت‌گذاری این دستگاه به یکی از معضلات بزرگ این کمپانی تبدیل شده است.

به گزارش ایتنا از وب سایت خبری تحیلی cnet، شایعات حاکی از آن است که کمپانی اپل قصد دارد تا آیپد تاشوی ویژه‌ای را با فناوری حسگر ادغام‌شده در صفحه‌نمایش عرضه کند. این آیپد جدید که تاریخ عرضه آن برای سال 2021 میلادی تخمین زده شده است قابلیت‌های خلاقانه‌ای دارد که ممکن است بازار راکد تبلت‌ها را از حالت فعلی خارج کند.

تحلیل گران می‌گویند که احتمال عرضه دستگاهی تاشو از جانب کمپانی اپل بسیار زیاد است اما این دستگاه ممکن است یک آیفون نباشد. بر اساس پتنت هایی که از سوی اپل در طی دو سال گذشته به ثبت رسیده است به نظر می‌رسد که این کمپانی احتمال ورود این سری از دستگاه‌ها را به بازار بررسی می‌کند.

گزارش‌های ثبت‌شده در CNBC حاکی از آن است که اپل به‌طور پیوسته روی این فناوری کار می‌کند و قصد دارد که آن را اول در آیپدها و بعد در آیفون‌ها پیاده‌سازی بکند اما آماده‌سازی چنین دستگاهی زمان‌بر است و احتمالا زودتر از سال 2021 میلادی آماده‌سازی نخواهد شد.
 
بر اساس اطلاعات درج‌شده در این گزارش قیمت‌گذاری یکی از موانع اصلی ورود چنین دستگاهی به بازار است. بررسی‌ها نشان داده‌اند که اگرچه مردم به خرید دستگاه تاشوی اپل تمایل دارند ولی تفاوت قیمت منطقی میان آیفون تاشو و نسخه‌های معمولی این دستگاه را تنها 600 دلار می‌دانند. این رقم کمتر از برچسب قیمتی در نظر گرفته شده برای گلکسی فولد است که در زمان عرضه با قیمتی 2000 دلاری روانه بازار شد.
کد مطلب: 57719
برچسب ها: آیپد اپل
مرجع : www.cnet.com
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام