۰
plusresetminus
دوشنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۲

کارت زرد مجلس: وزیر ارتباطات نتوانست نمایندگان را قانع کند

ایتنا - ​​​​​​​وزیر ارتباطات در واکنش به دریافت کارت زرد از مجلس گفت: تجربه جالبی بود. باید بیشتر تلاش کنیم، هر چند محدودیت‌های بودجه‌ای زیاد است.
کارت زرد مجلس: وزیر ارتباطات نتوانست نمایندگان را قانع کند

 در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، سوال محمود نگهبان سلامی نماینده مردم خواف ورشتخوار از آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره علت عدم تحقق موارد مندرج در بند ط ماده ۳ قانون وظایف و اختیارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات مبنی بر ضرورت راه اندازی دولت الکترونیک در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش ایتنا از مهر، این نماینده مجلس از توضیحات وزیر ارتباطات و اطلاعات درباره سوال مذکور قانع نشد و خواستار آن شد که پاسخ‌های وزیر به رأی نمایندگان گذاشته شود. وکلای ملت با ۸۳ رأی موافق، ۸۳ رأی مخالف و ۷ رأی ممتنع از مجموع ۱۹۶ نماینده حاضر در جلسه از پاسخ‌های آذری جهرمی قانع نشدند و مجلس به وزیر ارتباطات کارت زرد دارد.
در این باره محمدجواد آذری جهرمی در توئیتر نوشت: در فوتبال وقتی خطا می‌کردیم داور کارت زرد می‌داد. اما در عرصه سیاست فضا متفاوت است.

وی با بیان اینکه تجربه جالبی بود به رأی موافق و مخالف نمایندگان اشاره کرد و افزود: ۸۳ به ۸۳! اما ۲۰ نظر ممتنع هم موافق حساب نمی‌شود. باید بیشتر تلاش کنیم هر چند محدودیت‌های بودجه‌ای زیاد است. در سال گذشته نصف بودجه تخصیص یافت اما عملکرد دو برابر بود. باز هم می‌شود.
کد مطلب: 57000
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام