۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۱۱
بر اساس تحقیقات انجام‌شده؛

موبایل‌ها جای تلویزیون را گرفته‌اند

ایتنا - پژوهش‌های اخیر نشان داده است که افراد بزرگسال هرروز در حدود 3 ساعت و 45 دقیقه از زمان خود را صرف کار با تلفن‌های همراه و تبلتشان می‌کنند. این رقم 8 دقیقه بیشتر از زمانی است که این افراد صرف تماشای تلویزیون می‌کنند.
موبایل‌ها جای تلویزیون را گرفته‌اند

تحقیقات جدید حاکی از آن هستند که زمان صرف شده آمریکایی‌ها برای کار با تلفن همراهشان بیشتر از زمانی است که برای تماشای تلویزیون صرف می‌کنند.
 
به گزارش ایتنا به نقل از وب‌سایت خبری تحلیلی journalstar، پژوهش‌های اخیر نشان داده است که افراد بزرگسال هرروز در حدود 3 ساعت و 45 دقیقه از زمان خود را صرف کار با تلفن‌های همراه و تبلتشان می‌کنند. این رقم 8 دقیقه بیشتر از زمانی است که این افراد صرف تماشای تلویزیون می‌کنند.
 
این تغییرات در طی سال‌های زیادی اتفاق افتاده است و تلفن‌های همراه امروزه پیشرفته‌تر شده و تعامل افراد نیز با این دستگاه‌ها دستخوش تغییر زیادی شده است. تلفن‌ها هم‌اکنون به شما اجازه می‌دهد که هم‌زمان به بررسی شبکه‌های اجتماعی بپردازید و درعین‌حال در یک صفحه‌نمایش کوچک و قابل‌حمل به تماشای فیلم‌های موردعلاقه‌تان بپردازید.
 
 
 
مونیکا پیرت به‌عنوان یکی از راهبران این پژوهش با اشاره به پلتفرم‌های استریم آنلاین نظیر نت فلیکس دراین‌باره بیان کرده است که:«محتوایی که امروزه تولید می‌شود چند برابر محتوایی است که چند سال قبل ایجاد شده بود. تمامی این‌ها منجر به نیاز یا علاقه به استفاده از تلفن‌های همراه می‌شود.»
 
شکاف میان زمان صرف شده برای تلفن‌های همراه هوشمند و تلویزیون در طی زمان بسیار کم شده است. سال گذشته، آمریکایی‌ها 9 دقیقه بیشتر به تماشای تلویزیون می‌پردازند و این شکاف در 5 سال گذشته در حدود 2 ساعت بود. البته این شکاف زمانی در افراد جوان کمتر است و گروه‌های سنی 18 تا 34 ساله 1 ساعت و 51 دقیقه از زمان خود را صرف تماشای تلویزیون کرده و 3 ساعت و 25 دقیقه را به کار با نرم‌افزارهای تلفن همراه یا تبلتشان اختصاص می‌دهند.
 
نکته جالب در اینجا این است که شبکه‌های تلویزیونی سنتی به این تغییر کامل واقف هستند و بسیاری از آن‌ها سعی دارند که سرویس‌های استریم آنلاین ویژه خود را راه‌اندازی کنند تا بتوانند مخاطبان تلفن‌های همراه را به سمت خود جلب کنند. برای مثال دیزنی سرویس استریم آنلاین خود را در سال جاری میلادی با اشتراک 6.99 دلار در ماه راه‌اندازی خواهد کرد.
 
کد مطلب: 56898
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام