۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۸

ساخت یک قاب ویژه برای قفل کردن گوشی در کنسرت

ایتنا- شرکت یوندر برای ساخت یک قاب ویژه موبایل اقدام کرده است که معضل اجراهای زنده امروزی را کاملا حل خواهد کرد و به کاربران تلفن همراه اجازه نخواهد داد تا برای زمان معینی از تلفن همراه خود استفاده کنند.
ساخت یک قاب ویژه برای قفل کردن گوشی در کنسرت


شرکت یوندر برای ساخت یک قاب ویژه موبایل اقدام کرده است که معضل اجراهای زنده امروزی را کاملا حل خواهد کرد و به کاربران تلفن همراه اجازه نخواهد داد تا برای زمان معینی از تلفن همراه خود استفاده کنند.


به گزارش ایتنا از رایورز، مشکلات عمده‌ای درزمینهٔ اجراهای زنده به وجود آمده است که تمامی آنها به سیستم استفاده از فناوری در هنگام اجراهای زنده می‌پردازند.
نخستین مشکل اینجاست که بسیاری از افراد در طول اجراهای زنده به استفاده از تلفن همراه هوشمند و تبلت خود مشغول هستند و توجه کمی به محتوای مورد اجرا در برنامه دارند.

دومین نکته نیز این است که به کمک داشتن تلفن‌های همراه مجهز به دوربین عکاسی در طول اجرای زنده شاهد تعداد بالای فلش‌های دوربین خواهیم بود که مسلما بر روی تمرکز گروه نوازنده یا اجراکننده تاثیر زیادی خواهد داشت و همین دو مورد به‌تنهایی برای ایجاد شرایط ناراحت‌کننده برای هنرمندان شود.

در این میان موسیقیدانان آلمانی به‌صورت رسمی اعتراض خود را اعلام کردند و حتی یکی از نوازندگان نیز در کنسرت خود با یکی از افراد به خاطر استفاده از تلفن همراه درگیر شد.


در این میان قاب ویژه شرکت یوندر به نحوی طراحی شده است که با قرار دادن گوشی درون آن، گوشی به‌صورت کامل قفل می‌شود و برای مدت معینی نمی‌توان از آن استفاده کرد که این مدت می‌تواند بر اساس طول کنسرت قابل تنظیم باشد.
در یک مورد به‌صورت آزمایشی از حاضرین در یک کنسرت خواسته شده بود تا از این قاب برای گوشی خود استفاده کنند که نتیجه به‌دست‌آمده بسیار مطلوب بود و آرامش را به اجرای زنده بازگردانده بود.

این نخستین موردی نیست که استفاده از تلفن همراه هوشمند با محدودیت روبرو شده است و پیش از این نیز باشگاه منچستریونایتد ورود تبلت‌ها را به استادیوم خود ممنوع کرده بود و می‌توان انتظار داشت که ابزارهایی مانند این قاب در محافلی که به توجه عمومی نیاز دارند با استقبال روبرو شوند.
 
کد مطلب: 33136
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام