۰
plusresetminus
شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۲۲:۵۵

گجت‌های پوشیدنی برگ برنده اپل

ایتنا - ​​​​​​​بیشترین فروش و عرضه گجت های هوشمند پوشیدنی در سه ماهه نخست سال جاری میلادی به اپل اختصاص داشته است.
گجت‌های پوشیدنی برگ برنده اپل

به گزارش ایتنا از ایسنا، با توجه به آنکه در چند سال اخیر گجت‌های پوشیدنی همچون ساعت‌های هوشمند از محبوبیت و استقبال بی‌نظیری برخوردار شده است، تازه‌ترین آمار و گزارش‌های منتشر شده از سوی مؤسسه تحقیقاتی IDC نشان می‌دهد که اپل نخستین گزینه انتخابی از سوی کاربران برای خریداری و استفاده از گجت های هوشمند پوشیدنی همچون ساعت‌های هوشمند بوده است. این آمارها همچنین نشان می‌دهد که بعد از اپل، دو شرکت چینی یعنی شیائومی و هواوی به ترتیب در جایگاه‌های دوم و سوم فروش و عرضه گجت های پوشیدنی در جهان ایستاده و قرار گرفته‌اند.

به عبارتی دیگر، شرکت آمریکایی اپل با اختصاص سهم ۲۶ درصدی از بازار گجت های پوشیدنی، شیائومی با سهم ۱۳ درصدی و هواوی نیز با سهم ۱۰ درصدی توانسته‌اند در بازارهای جهانی رتبه‌های اول تا سوم را از آن خود کنند.

البته برخلاف اعمال تحریم و محدودیت‌های تجاری علیه هواوی، این شرکت چینی همچنان توانسته است روند افزایشی و موفقیت آمیزی را در میزان فروش محصولات پوشیدنی خود داشته باشد چراکه آمارهای فروش سه ماهه نخست سال ۲۰۱۹ میلادی نشان می‌دهد که هواوی توانسته یک رشد ۲۸۲.۲ درصدی را در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تجربه کند که این خود برای این غول تکنولوژی چینی موفقیت بزرگی به شمار می‌آید.
پیش‌تر نیز گزارش‌های منتشر شده نشان از سلطه اپل و شیائومی بر بازارهای جهانی فروش محصولات و گجت های پوشیدنی هوشمند داشت.

بر اساس وب سایت the verge، گجت‌های پوشیدنی به لطف فناوری‌های جدید و پیشرفته از زمان معرفی آن تاکنون توانسته است بخش اعظمی از فروش شرکت‌های تکنولوژی در سراسر جهان را به خود اختصاص دهد، به‌گونه‌ای که تولیدکنندگان موبایل همگی به سمت طراحی و تولید گجت‌های پوشیدنی نظیر ساعت‌های هوشمند و مچ‌بندهای هوشمند روی آورده‌اند.

تحلیلگران و کارشناسان فعال در حوزه فناوری پیش‌بینی کرده‌اند که گجت‌های هوشمند پوشیدنی همانطور که سال‌های گذشته با رشد قابل ملاحظه‌ای مواجه شده است، در سال‌های آتی نیز از استقبال گسترده کاربران برخوردار شود و کاربران با معرفی و عرضه محصولات جدید به استفاده از این گجت‌های هوشمند و پوشیدنی روی آورند.

ساعت‌های هوشمند، مچ‌بندهای ورزشی هوشمند و عینک‌های هوشمند همگی از نمونه‌های موفق و پرفروش بازار گجت‌های پوشیدنی هستند که توانسته‌اند سهم قابل توجهی از بازارهای جهانی را به خود اختصاص دهند و توجه خیل عظیمی از کاربران محصولات فناوری را به سمت و سوی خود جلب کنند.

یکی از محبوب‌ترین گجت‌های پوشیدنی هوشمند، ساعت‌های هوشمند نظیر اپل واچ و همچنین ساعت‌های می‌برند شیائومی است به گونه‌ای که با گسترش و افزایش استقبال کاربران از آن، پیش بینی می‌شود در سال‌های آتی جای ساعت‌های مکانیکی و معمول گذشته را بگیرد.
کد مطلب: 56817
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام