۰
plusresetminus
سه شنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۰:۰۳

نسل بعدی اسیستنت گوگل، سلاح سری مبارزه با آیفون + ویدئو

ایتنا - گوگل، در Google I/O، پیش‌نمایشی از «نسل بعدی» اسیستنت خود را ارائه نمود و نشان داد که این ابزار از سیری سرتر است.
نسل بعدی اسیستنت گوگل، سلاح سری مبارزه با آیفون + ویدئو
ورژن بعدی اسیستنت گوگل ممکن است بتواند کاری را به اجرا در بیاورد که زمانی تصورناپذیر بود: فشار وارد کردن به اپل.
 
به گزارش ایتنا به نقل از مشبل، گوگل، در Google I/O، پیش‌نمایشی از «نسل بعدی» اسیستنت خود را ارائه نمود و نشان داد که این ابزار از سیری سرتر است. ورژن جدید اسیستنت گوگل، که امسال برای گوشیهای پیکسل عرضه شد، به مراتب قویتر از چیزیست که در حال حاضر در دسترس است.
 
گوگل، در دموی خود، نشان داد که چگونه اسیستنت جدیدش می‌تواند به آسانی کارکردهای محوری گوشی، مانند روشن کردن چراغ قوه آن و استفاده از اپهایی مانند جیمیل، را کنترل کند. درست است که اسیستنت گوگل اکنون با اپها کار می‌کند، ولی با این آپدیت با قابلیتی برای کنترل قابلیتهای محوری اپ با صرفا صدای شما به سطح بعدی می‌رود.
 
 
همه اینها به لطف بهبودهایی حاصل شده که گوگل در پشت صحنه به اجرا در آورده است. گوگل توضیح داده است: «AIی که اسیستنت از آن کمک می‌گیرد اکنون می‌تواند به صورت محلی بر روی گوشی شما اجرا شود. این پیشرفت مهم ما را قادر به ساختن یک اسیستنت نسل بعدی ساخت که سخن گفتن را بر روی دستگاه با تاخیر قریب به صفر پردازش کنیم، و رونویسی گفتار هم به صورت آنی انجام می‌شود، حتی در زمانی که به شبکه متصل نباشید».
 

عملا این باعث می‌شود تا حرف زدن با اسیستنت حسی به مراتب طبیعیتر داشته باشد، چرا که خواهد توانست سریعتر و بهتر به درخواستهای متعدد پاسخ دهد. همچنین به این ترتیب اسیستنت گوگل دیگر به اتصال دیتای شما نیاز نخواهد داشت و همچنان می‌توانید وقتی آفلاین هستید کارها را انجام دهید.
 
البته باید ماند و دید که آیا در عمل هم این قابلیت موفق خواهد شد، و آیا تعداد کافی از توسعه‌دهندگان اپهایشان را برای پشتیبانی از آن آپدیت می‌کنند یا نه. اگرچه گوگل نشان داده شده که این قابلیت جدید اسیستنت با برخی از اپهای طرف ثالث، مانند Lyft، کار می‌کند، ولی این شرکت نیاز خواهد داشت تا همه توسعه‌دهندگان عمده آن پشتیبانی از آن را اضافه کنند تا بهترین تجربه ممکن حاصل شود.

با دیدن ویدئوی زیر می‌توانید به درک بهتری از نحوه عملکرد آن برسید.

   
 
کد مطلب: 56590
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام