۰
plusresetminus
شنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۲۶

لایک‌های تقلبی اینستاگرام صدای فیس‌بوک را درآورد!

ایتنا - فیس‌بوک به عنوان شرکت مادر اینستاگرام از این شرکت به علت میزبانی از منتشرکنندگان و توسعه دهندگان روبات‌های اینستاگرامی که لایک و کامنت‌های غیرواقعی و تقلبی می‌گذاشتند، گله کرده و ازآن توضیح خواست.
لایک‌های تقلبی اینستاگرام صدای فیس‌بوک را درآورد!


اینستاگرام که بدون شک یکی از محبوب‌ترین و بزرگترین شبکه‌های اجتماعی تصویر محور در جهان به شمار می‌رود و ماهانه میزبان میلیون‌ها نفر کاربر از کشورهای مختلفی از جهان است، حالا به نظر می‌رسد که باید بنا به دلایل متعددی از جمله اجازه به فعالیت روبات‌های اینستاگرامی برای لایک و کامنت گذاشتن به فیس‌بوک به عنوان شرکت مادر آن، توضیح داده و در این خصوص پاسخگو باشد.

به گزارش ایتنا از ایسنا، فیس‌بوک با انتشار شکایت نامه خود که نشان می‌دهد بسیاری از روبات‌های تلگرامی توسط یک شرکت نیوزلندی توسعه داده و منتشر شده و برخی از پست‌های موردنظر افراد نامعلومی را انتخاب کرده و به لایک کردن و کامنت گذاشتن‌های غیرواقعی و تقلبی اقدام می‌کردند، اعلام کرده است که از اینستاگرام در مورد موضوع مربوطه توضیح خواسته و از مقامات این شبکه اجتماعی درخواست کرده که با ارائه اسناد و شواهد کافی، در این مورد شفاف سازی‌های لازم را انجام دهند.

بر اساس گزارش وب سایت the verge ، فیس‌بوک در این بیانیه همچنین عنوان کرده است برخی از پست‌های بررسی شده توسط متخصصان این شرکت، بین ۵۰ تا دو هزار لایک تقلبی و غیرواقعی دریافت می‌کردند که پیش بینی می‌شود هر هفته ۱۰ الی ۹۹ دلار در هفته بدین منظور خرج می‌شود.

اینستاگرام یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی در میان کاربران فضای مجازی به شمار می‌رود که در این میان، نسل جوان و نوجوان از آن استقبال بیشتری نسبت به سایر رده‌های سنی کرده‌اند.
این شبکه اجتماعی در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۷ میلادی به رکوردی بی‌سابقه در میان شبکه‌های اجتماعی دست یافت و آن هم جای دادن بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه بود که البته پس از آن بارها رکوردشکنی کرد و تعداد کاربران فعال در ماه اینستاگرام به بالغ بر یک میلیارد نفر نیز رسید.
کد مطلب: 56393
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام