۰
plusresetminus
شنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۰۴

نمایش فرصت‌های شغلی پردرآمد در لینکدین

ایتنا- رسانه اجتماعی لینکدین، این توانایی و قابلیت را دارد که فرصت‎‌های شغلی پردرآمد را در ایالات متحده، انگلستان و کانادا نمایش دهد.
نمایش فرصت‌های شغلی پردرآمد در لینکدین
کارمندان همیشه تمایل داشتند که کارفرمایان در زمینه حقوق و دستمزد، شفافیت به خرج دهند و اطلاعات موجود بیانگر میزان ارتباط بین تمایل شرکت‌ها به صحبت در مورد روش‌های پرداخت و میزان حقوق و میزان تفاوت در حقوق ادارات است.
دانشگاه کالیفرنیا واقع در لوس آنجلس، مطالعات خود در این زمینه را در سال 2013 منتشر کرد.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، در این مطالعات مشخص شد که وقتی حقوق کارکنان شفاف و مشخص باشد، بهره‌وری بیشتری خواهند داشت. محققان دانشگاه ماساچوست به این نتیجه رسیدند که زنان دارای تحصیلات بالاتر که حقوقی فراتر از حد قانونی دریافت می‌کنند، تمایل دارند که درآمد بیشتری داشته باشند.
 
لینکدین دو سال قبل با هدف شفافیت در پرداخت‌ها، بخش “LinkedIn Salary” را راه‌اندازی کرد. این قابلیت، اطلاعات دقیق مربوط به عنوان شغلی و موقعیت مکانی آن را مشخص می‌کند و امکان دیدن بهترین صنایع و شرکت‌ها از نظر حقوق کارکنان را مشخص می‌کند.
اخیراً “Salary Insights” نیز راه‌اندازی شد که محدوده حقوقی شرکت‌ها را برای نقش‌های مختلف مشخص می‌کند.
 

لینکدین اعلام کرد که این قابلیت در حال حاضر فقط در سه کشور ایالات متحده، انگلستان و کانادا عرضه شده است ولی به زودی توسعه پیدا خواهد کرد و بیش از 10 کشور جهان می‌توانند از این ویژگی بهره‌مند شوند.

اریکا هیرسون، معاون مدیر محصول لینکدین در یک پست وبلاگ نوشت: «فقط شما نیستید که حقوق و دستمزد، چراغ راهنمای شما است و در حقیقت،  پژوهش‎‌های ما هم نشان می‌دهد که حقوق یکی از عوامل اصلی برای ایجاد انگیزه در افراد نسبت به شغل است.»
 
وی افزود: «یکی از اولین چیزهایی که باعث می‌شود یک شخص مشتاق یادگیری در یک حوزه خاص شود، حقوق و مزایای آن حوزه است. به همین خاطر هم ما تلاش کردیم که با ایجاد یک قسمت خاص به نام “LinkedIn Salary” یک منبع قابل اطمینان برای افزایش شفافیت در زمینه پرداخت‌ها ایجاد کنیم.»
 
کد مطلب: 55823
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام