۰
plusresetminus
دوشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۰

استفاده از اینترنت ثابت روی سیم کارت موبایل امکان‌پذیر شد

ایتنا - یک اپراتور مجازی تلفن همراه و یک ارایه دهنده اینترنت ثابت برای اولین بار خدمات اشتراکی و ترکیبی سیم کارت تلفن همراه و اینترنت ثابت را ارائه کرده‌اند که کاربر می‌تواند از اینترنت ثابت خود روی سیم کارت نیز استفاده کند.
استفاده از اینترنت ثابت روی سیم کارت موبایل امکان‌پذیر شد


پس از اینکه برخی شرکت‌های ارایه دهنده اینترنت ثابت با مشارکت در پروانه اپراتور مجازی تلفن همراه اقدام به ارایه سرویس همراه در کنار ارایه سرویس ثابت کردند، برای بسیاری از مشترکان این سوال مطرح شده بود که آیا از اینترنت ثابت شرکت اینترنتی می‌توان روی سیم‌کارت استفاده کرد که تاکنون پاسخ منفی بود.

به گزارش ایتنا از فارس، به تازگی یک اپراتور مجازی تلفن همراه با مشارکت یک ارایه دهنده اینترنت ثابت برای اولین بار، خدمات همگرا و ترکیبی سیم کارت تلفن همراه و اینترنت ثابت را ارایه کرده‌اند.
این سرویس با نام اختصاصی FMC یا (Fixed-Mobile Convergence) به کاربران ارائه شده است.
در این سرویس اشتراک اینترنت ADSL2+ با سرعت تا 16 مگابیت بر ثانیه و سیم‌کارت نسل چهارم موبایل با پوشش سراسری 3G و 4G روی رومینگ ملی در  بازه‌های زمانی 6 و 12 ماهه ارایه شده است.

بازه قیمتی این سرویس نیز به گونه‌ای است که برای مثال مشترکین کم مصرف، با انتخاب اولین بسته و پرداخت ماهیانه 10 هزار تومان می‌توانند علاوه بر یک اشتراک اینترنت پرسرعت ADSL2+ با سرعت تا 16 مگابیت بر ثانیه به همراه 24 گیگابایت ترافیک 6 ماهه با تخصیص ماهیانه 4 گیگابایت، از یک سیم کارت نسل چهارم موبایل با پوشش سراسری به همراه 3 گیگابایت اینترنت همراه با تخصیص ماهیانه 500 مگابایت، 12 هزار دقیقه مکالمه درون موبایلی و 12 هزار پیامک درون شبکه 6 ماهه بهره‌مند شوند.
کد مطلب: 55020
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام