۰
plusresetminus
جمعه ۱۲ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۲۰

سیستم‌عامل‌هایی که کاربران را نمک‌گیر می‌کنند!

ایتنا - نتایج تحقیقات موسسه تحقیقاتی و اطلاعاتی CIRP نشان می‌دهد که کاربران پس از چندسال استفاده از یک سیستم‌عامل گوشی، دیگر تمایلی به تعویض آن ندارند و می‌خواهند به آن وفادار بمانند.
سیستم‌عامل‌هایی که کاربران را نمک‌گیر می‌کنند!


به گزارش ایتنا از ایسنا، دو سیستم عامل اندروید و آی او اس(iOS) که هم اکنون تنها سیستم عامل‌های موبایلی در جهان به شمار می‌روند، در رقابتی تنگاتنگ از سوی دو شرکت توسعه دهنده خود یعنی گوگل و اپل به سر می‌برند و هر یک با افزودن قابلیت‌هایی جدید و منحصر بفرد قصد دارند که در جلب نظر، توجه و رضایت کاربران خود بکوشند.

به گزارش ایتنا از ایسنا، حالا تازه‌ترین نظرسنجی و تحقیقات صورت پذیرفته نشان می‌دهد که کاربران بعد از گذشت چندسال استفاده از گوشی هوشمند مبتنی بر یک سیستم عامل دیگر تمایلی برای تغییر و تعویض آن با سیستم‌عامل دیگری ندارند. به‌عنوان مثال در صورتی که کاربران به مدت طولانی از گوشی‌های آیفون مبتنی بر سیستم‌عامل آی او اس استفاده کرده باشند، در صورتی که بخواهند گوشی خود را تعویض کرده و یک دستگاه جدید تهیه و خریداری کنند، باز هم تمایل دارند که گوشی جدیدشان نیز از سیستم عامل آی او اس بهره بگیرد.

کارشناسان همچنین صحت عکس این ماجرا را نیز تأیید کرده و گفته‌اند این برای کاربران گوشی‌های هوشمند مبتنی بر سیستم عامل اندروید نیز صادق است و آنها بعد از چندسال استفاده از یک گوشی اندرویدی، سعی دارند باز هم یک دستگاه اندرویدی خریداری و استفاده کنند.

این کارشناسان از پژوهش‌های انجام شده نتیجه‌گیری کردند که کاربران گوشی‌های هوشمند بعد از یک مدت تقریباً طولانی تمایل دارند که در بهره‌گیری از سیستم عامل‌های موبایل وفادار بمانند و همچنان از همان سیستم عاملی که همواره استفاده کرده و با آن راحت بوده‌اند، اکتفا کنند.

به گفته آنها، این امر نشان می‌دهد که کاربران گوشی‌های هوشمند نیز بعد از مدتی به سیستم عامل گوشی خود خیانت نکرده و سعی دارند همواره تمامی کار و فعالیت‌های موردنیاز خود را از طریق همان یک سیستم عامل انجام دهند.

در این گزارش‌های منتشر شده که در وب سایت BGR آمده است، گفته می‌شود میزان وفاداری کاربران موبایل به استفاده از سیستم عامل‌های همیشگی خود بالای ۹۰ درصد تخمین زده و اعلام شده است.
در این آمار ذکر شده است که بالغ بر ۹۲ درصد از کاربران گوشی‌های اندرویدی در عرض مدت سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۸ میلادی بار دیگر از گوشی‌های اندرویدی تهیه و خریداری کرده‌اند. همچنین وفاداری کاربران آیفون نیز در این گزارش‌ها ۹۱ درصد بوده است.
کد مطلب: 55493
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام