۰
plusresetminus
يکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۴

مایکروسافت آیکون‌های اپلیکیشن‌های آفیس را بازطراحی می‌کند

ایتنا- مایکروسافت به تازگی از طراحی مجدد آیکون‌های مایکروسافت آفیس رونمایی کرد. آخرین به روزرسانی این آیکون‌ها در سال 2013 انجام شده بود.
مایکروسافت آیکون‌های اپلیکیشن‌های آفیس را بازطراحی می‌کند
شرکت مایکروسافت به تازگی اعلام کرد که قصد دارد تغییراتی را در آیکون‌های برنامه‌های مایکروسافت آفیس ایجاد کند. آخرین تغییراتی که در آیکون‌های این مجموعه نرم افزاری ایجاد شد، مربوط به سال 2013 است.
آیکون‌های جدید در تمامی پلتفرم‌ها نمایش داده می‌شود و در ابتدا با موبایل و وب آغاز خواهد شد. به زودی و در ماه‌های آتی شاهد این تغییرات خواهیم بود.

به گزارش ایتنا از رایورز به نقل از ونچربیت، مایکروسافت اعلام کرد که این آیکون‌های جدید، حاصل تکرار و آزمایش‌های بالا و بررسی مکرر کارشناسان خبره است. تلاش و کار زیادی روی پروژه تغییر آیکون‌ها انجام شده است و هدف نهایی این است که مجموعه آفیس به یک مجموعه منسجم و مبتنی بر همکاری تبدیل شود و امکان کار با برنامه‌های آفیس را برای تمامی افراد و تمامی دستگاه‌ها (موبایل، لپ‌تاپ و ...) فراهم نماید.
 
قرار است شرکت مورد بحث قابلیت‌های هوش مصنوعی مختلفی را به این مجموعه نرم‌افزاری اضافه کند، امکان یکپارچه سازی آفیس با لینکدین را فراهم کند و قابلیت صوتی را به این برنامه‌ها اضافه نماید.

جان فردمن، رییس بخش طراحی مایکروسافت آفیس، اذعان داشت: «ما قصد داریم که به یک زبان بصری دست یابیم که بتواند از لحاظ عاطفی و احساسی کارآمد باشد و روی پلتفرم‌ها و دستگاه‌های مختلف کار کند و بهره‌وری را افزایش دهد.»
 

این تغییرات از لحاظ رنگ، سبک‌تر، کاربرپسندتر و بهتر شده است. حرف و نماد جدا شده است و دو پنل جداگانه شده است. فرمت ابزار سنتی حذف شده است. آیکون‌های فعلی ورد و اکسل، به صورت چند خط برای ورد و چند سلول برای اکسل تغییر کرده است.
 
در اشکال جدید، نسبت حرف به نماد هم تغییر کرده است تا روی اهمیت نماد تأکید بیشتری صورت گیرد.
دو سوم آیکون را قبلا حرف اشغال می‌کرد و فقط یک سوم آیکون به نماد اختصاص می‌یافت. این آیکون‌ها بخشی از کار وسیعی است که شرکت مایکروسافت برای بهبود مجموعه آفیس آغاز کرده است.
 
کد مطلب: 54931
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام