۰
plusresetminus
سه شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۰۴

دسترسی کروم ‌بوک‌ها به مایکروسافت آفیس از فروشگاه گوگل پلی

ایتنا- مایکروسافت آفیس در پی آن است که از طریق فروشگاه گوگل پلی در دسترس کروم بوک‌ها قرار بگیرد. مایکروسافت در نهایت ورژن‌های اندروید برنامه‌های آفیس را در اختیار کاربران کروم بوک قرار خواهد داد و این کار احتمالا از طریق اشتراک آفیس 365 اتفاق خواهد افتاد.
دسترسی کروم ‌بوک‌ها به مایکروسافت آفیس از فروشگاه گوگل پلی
هنوز مایکروسافت به طور رسمی اعلام نکرده که در پی آن است تا نرم‌افزار آفیس را از طریق فروشگاه گوگل‌پلی در اختیار کاربران کروم بوک قرار دهد، اما شواهد و قرائن نشان از این امر دارد.

به گزارش ایتنا از رایورز این امر، حُسن‌نیت کروم را نشان می‌دهد که در 22 نوامبر به کاربران مدل‌های مختلف کروم بوک اعلام نمود که می‌توانند برنامه‌های آفیس را از فروشگاه گوگل‌پلی دانلود نمایند.
در سال 2014، مایکروسافت، نسخه‌های وب برنامه‌های آفیس (Word، Excel، PowerPointو One Note) را ایجاد و در دسترس کاربران کروم‌بوک قرار داد.
 
در مرحله بعد، محصولات مایکروسافت در دسترس کاربران اندروید قرار گرفت و این برنامه‌های آفیس روی دستگاه‌های Chrome OS فعال شد.
گفتنی است با اینکه کاربران برخی از مدل‌های کروم‌بوک از تولیدکنندگان مختلف، پیش از این نیز گزارش داده‌اند که می‌توانند مایکروسافت آفیس را از بتای پلی‌استور دریافت کنند، اما این برنامه‌ها به صورت کلی برای تمامی این افراد در دسترس نبود.

سال گذشته، مقامات مایکروسافت به مدیران کروم اعلام نمودند که با گوگل همکاری داشته و درنظر دارند تا بهترین تجربه را برای کاربران کروم‌بوک به ارمغان آورده و برنامه‌ریزی شده تا تمام نسخه‌های اندروید آفیس برای تمام دستگاه‌های سازگار ارائه گردد.
 
مایکروسافت قصد دارد تا برنامه‌های آفیس را به صورت رایگان در اختیار کاربران تبلت اندروید و دستگاه‌های دارای صفحه نمایش زیر 10.1 اینچ گذارد، اما برای افرادی که صفحه نمایش بزرگ‌تر از این دارند، اشتراک آفیس 365 نیاز است.
مایکروسافت در حال استقرار سیستم‌عامل ویندوز 10 اس است که صرفاً اپلیکیشن‌های مایکروسافت استور را باز نموده و جایگزینی برای Chrome OS محسوب می‌گردد.
 
کد مطلب: 51103
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام