۰
plusresetminus
دوشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۳۲

گوشی جدید لنوو، ارزان‌تر اما قدرتمند

ایتنا -  این گوشی دارای نمایشگر بزرگ ۶.۱۸ اینچی فوق دقیق با نسبت بصری ۱۸.۷ به ۹ است.
گوشی جدید لنوو، ارزان‌تر اما قدرتمند

شرکت لنوو گوشی جدیدی به نام لنووو اس ۵ پرو عرضه کرده که اگر چه از نظر سخت افزاری قدرتمند است، اما قیمت آن تنها ۱۸۵ دلار است.

به گزارش ایتنا از مهر، Lenovo S5 Pro مدل پیشرفته‌تری از گوشی S5 محسوب می شود که ابتدا در ماه مارس عرضه شده بود. گوشی یادشده دارای ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است که این مقدار حافظه به ۱۲۸ گیگابایت هم قابل افزایش است. گوشی مذکور در سه رنگ سیاه، آبی و طلایی عرضه می‌شود.

در گوشی یادشده از پردازنده هشت هسته‌ای Snapdragon ۶۳ و همین طور پردازنده گرافیکی Adreno 509 استفاده شده و سیستم عامل این گوشی هم Android 8.1 Oreo است.
باتری ۳۵۰۰ میلی آمپری ۱۵ واتی با قابلیت شارژ سریع از جمله دیگر مزایای گوشی یادشده محسوب می شود. دوربین پشتی این گوشی با لنز دوگانه به صورت ۲۰ و ۱۲ مگاپیکسلی و دوربین سلفی آن با لنزهای دوگانه ۲۰ و ۸ مگاپیکسلی طراحی شده است. استفاده از هوش مصنوعی در طراحی این دوربین ها باعث افزایش کیفیت تصاویر می‌شود.

بازکردن قفل گوشی با مشاهده صورت، حسگر اثر انگشت و سازگاری با وای – فای، بلوتوث، جی پی اس، USB Type-C و شبکه‌های پیشرفته نسل چهارم از جمله دیگر امکانات این گوشی است.
کد مطلب: 54517
نام شما
آدرس ايميل شما

مهمترين اقدام برای پيشگیری از تکرار امثال کوروش کمپانی؟
اصلاح قوانين
برخورد قاطع
اصلاح گمرکات
آزاد کردن بازار
آگاه سازی مردم
هيچکدام